Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:23:15 GMT

انتشار مجموعه «داستان‌های پرشور نوجوانی»

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۵۶۳۹

انتشار مجموعه «داستان‌های پرشور نوجوانی»

مجموعه «داستان‌های پرشور نوجوانی» شامل کتاب‌های «دختری که عاشق فوتبال بود»، «راز لنج عروس دریا» و «پسری که قلب ناسا را نشانه رفت» نوشته ابوالقاسم فیض‌آبادی به تازگی راهی بازار شده است.

به گزارش ایسنا، «دختری که عاشق فوتبال بود» در ۶۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۹۰۰۰ تومان در نشر نخستین عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: یکی از عمه‌هام گفته بود اگر شیر بیاد پسره و اگر خط بیاد دختر. دو تا از سکه‌ها شیر بود و یکی خط. نکردند لااقل یک سکه بذارند که راحت‌تر نتیجه بگیرند که بچه پسر می‌شه یا دختر! خوشبختانه این هم به خیر گذشت.

در این گیر و دار تازه بعضی‌وقت‌ها سر و کله هسایه‌ها هم پیدا می‌شد. وای وای اونا که دیگه راست راستی کاسه داغ‌تر از آش بودند! یه‌بار یکی‌شون موقع خداحافظی بی‌مقدمه و با هیجان گفته بود: «فخری خانوم چی تو دستته؟»

 همچنین «راز لنج عروس دریا» نوشته ابوالقاسم فیض‌آبادی از مجموعه «داستان‌های پرشور نوجوانی» در ۸۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار تومان در نشر یادشده راهی بازار شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: ناخدا هرچند دقیقه یک‌ باز از غفلت نقابدارها استفاده می‌کرد و بلند می‌شد سرک می‌کشید و دور و بر را نگاه می‌کرد و به بقیه می‌گفت:«فعلا همی دو نفرن!» و با ایما و اشاره به افراد دوروبرش فرمان می‌داد.

در فرصتی، دو نفر از افراد سُر خوردند و به انبار زیر عرشه رفتند. کامران هم همه وجودش گوش و هوش شده بود که اگر چیزی غیرعادی دید، ناخدا را خبر کند.

دونفری که به زیر عرشه رفته بودند، با مقداری طناب و دو چوب‌دستی بالا آمدند.

 دیگر کتاب منتشرشده در نشر نخستین، «پسری که قلب ناسا را نشانه رفت» نوشته ابوالقاسم فیض‌آبادی است که در ۱۲۰ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۵هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «تو از علامت‌های قرمز روی بعضی‌ برگه‌ها خبر داشتی؟»

-آره یه بار که تو پایین رفته بودی من ازش پرسیدم. گفت: «در پی‌گیری‌هایی که داشته تمام سرنخ‌ها به ناسا ختم شده و گفت جواب ما حتما در این سازمان فضایی هست. برای منم خیلی عجیب بود که یه سازمان فضایی چه ربطی به سلامت و درمان داره ولی وقتی نوشته‌ها رو خونددم متوجه شدم که نه بابا اینا هم انگار دنبال چیزهایی هستند.

-آره. منم نوشته‌ها رو خوندم و گیج شدم. برای همین زنگ زدم. حالا تا شنبه صبر می‌کنیم ببینیم چی می‌شه.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی به‌تازگی با ترجمه سبحان ثقفی نیا توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

دروغ و ادعای فروش سرزمین فلسطین به یهودیان از مشهورترین و موفق‌ترین دروغ‌ها در طول تاریخ به شمار می‌رود که از طریق تبلیغات رسانه‌ای جهت‌دار و معاند ترویج شد. در این کتاب با اشاره به مراحل مختلف اشغال سرزمین فلسطین، به حیله و نیرنگ صهیونیست‌ها با همکاری انگلیسی‌ها در طول تاریخ پرداخته شده و تلاش شده است که با استناد به شواهد و دلایل موثق که برخی از آنها منابع یهودی و غربی هستند، خواننده از حقیقت دروغ‌هایی که یهودیان علیه مردم فلسطین مطرح کردند تا اشغالگری خود را توجیه کنند، مطلع شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«حقیقت تلخ این است که مشکلات و رنج‌های ملت فلسطین و اتفاقاتی که در آن سرزمین رخ داد، تاریخی است که هیچ‌گاه نوشته نشد؛ اتفاقاتی همچون بیرون کردن مردم فلسطین از خاک خود و آمدن یهودیان از سرتاسر دنیا و گرفتن خانه‌ها، املاک و زمین‌های آنان. مردم فلسطین تا به امروز نیز کلید خانه‌های خود را در دست گرفته و منتظر بازگشت به آن‌ها هستند اما همچنان دروغ و افتراهایی بی‌اساس در رابطه با این تاریخ مطرح می‌شود. اگر تاریخ فلسطین نوشته هم شده باشد به دست یک یهودی نوشته شده است؛ دستی که باور آن این است «اگر می‌خواهی دشمنت را بکشی به سمت او گلوله شلیک نکن بلکه دروغی علیه او بساز».

این‌کتاب در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 6090743 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد