Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: دولت موضع گیری قاطعی در خصوص اقدامات آمریکا اتخاذ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،فتح الله حقیقی امروز در جلسه تمهید و تنفیذ پیام مقام معظم رهبری با حضورر استاندار زنجان، اظهار داشت: ستادی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام نوروزی مقام معظم رهبری با حضور مدیران و نخبگان استان زنجان تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید دید چگونه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیام نوورزی را عملیاتی کرد،افزود: مجمع اتاق فکر جوانان استان زنجان به منظور ارج نهادن به تلاش جوانان و افزایش ارتباط آنها،تشکیل شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع جوانان استان زنجان، گفت: هفته گذشته این انتخابات با حضور 600 جوان برگزار و از این تعداد 95 نفر به عنوان کاندیدا انتخاب شدند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در این انتخابات هیچ مشکلی به وجود نیامد و پس از بررسی آرا،نتایج اعلام می شود.

حقیقی ادامه داد: در سال جاری از همه مدیران خواسته شده است علاوه بر فعالیت های روتین،پنج کار موثر که دارای نتیجه باشد، به عنوان نقشه راه هر دستگاه اجرایی در استان اعلام کنند.

وی افزود: در خصوص تکریم عملی ارباب رجوع نیز باید برنامه جامعی دیده شود که در این خصوص نظرات مردم نیز جمع آوری می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات دستگاه های اجرایی باید از سوی مدیران ارائه شود،افزود: اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در نمره عملکرد آنها موثر است.

استاندار زنجان با اشاره به موضع گیری قاطع دولت در خصوص اقدامات آمریکا و اروپا، افزود: باید در چنین شرایطی به مقاوم سازی اقتصاد کمک کرد.

حقیقی با بیان اینکه از برنامه های هئیت اندیشه ورز در خصوص بهبود اقتصاد استفاده می شود، افزود: تسهیل صادرات و واردات از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه محسوب می شود.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی از ذی نفعان در جلسات استفاده و تصمیمات لازم در هر حوزه گرفته می شود.

استاندار زنجان بیان داشت: همایشی با حضور زنجانی ها تاثیرگذار که در پایتخت فعالیت دارند، به زودی در استان زنجان برگزار می شود.

حقیقی با بیان اینکه باید در انتخابات همگان شرکت کرده و کسی تماشاچی نباشد، افزود: باید همه ارکان انتخابات به نحو مطلوبی اجرایی شود.

وی برضرورت استفاده از تجربه چهل ساله در خصوص انتخابات تاکید کرد و گفت: برای مبارزه با فساد باید جامعه آرام باشد.

 

*اجرای بیانیه گام دوم نیازمند برش استانی است

 آیت الله شیخ علی خاتمی نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت:  در خصوص بیانیه مقام معظم رهبری باید برش استانی داشت تا نتایج بهتری گرفت.

وی با بیان اینکه باید دید در این زمینه چگونه باید اقدام کرد،افزود: ادامه وضع موجود و یا ایجاد جهش در این زمینه باید بررسی شود.

امام جمعه زنجان برضرورت میدانی بودن برای عملیاتی کردن پیام مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: باید مدیران همواره در میدان بوده تهدیدها را درک کرده و این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان توجه به توصیه های هفت گانه، بیانیه گام دوم انقلاب و شعارسال را مهم ارزیابی کرد و گفت: اعضای این جلسه باید در زمان کوتاهی به دنبال حل مسائل باشند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن با همه توان ضعف را به ما القا می کند، افزود: اگر مردم باور کنند که دشمن قوی و ما ضعیف هستیم، هیچ کاری نمی توانیم بکنیم.

وی گفت: برای برگزاری این جلسه ضروری است تقویم ثابت ماهانه یا دو هفته یک بار در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم

سه نماینده استان زنجان در بهارستان با برگزاری انتخابات یازدهم اسفند مشخص شدند و تعیین تکلیف دو نماینده دیگر در حوزه‌های انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شد و نبی‌الله محمدی و سیدمحمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند روز دیگر بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم نمانده است، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو کاندید رقابت می‌کنند و فضای رقابتی بین این دو نماینده حکم‌فرماست، در این گزارش بر آن شدیم تا به معرفی نامزدهای راه پیدا کرده به دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بپردازیم.

نبی‌الله محمدی متولد ۱۳۵۷ است، مقطع ابتدایی را در مدرسه اسرافیل گنجی و راهنمایی را در مدرسه حافظ و دبیرستان را در مدرسه قدس زنجان سپری کرد و بعد از گذراندن دوره کارشناسی در ابهر رشته مدیریت دولتی در قزوین را در مقطع ارشد ادامه داد و مقطع دکتری را در دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات تهران در رشته مدیریت دولتی با معدل الف به پایان رساند.

وی تدریس را از سال ۱۳۸۱ به عنوان دبیر در هنرستان‌های کار و دانش هفتم تیر و ابوریحان و خوارزمی شهر خدابنده آغاز کرد و در سوابق کاری‌اش رئیس اداره اداره ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور دیده می‌شود، سال ۱۳۹۳ از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل می‌شود و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه در رشته مدیریت دولتی مشغول امر پژوهش و تدریس است.

ارائه بیش از ۶۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی با موضوعات مدیریتی و سیاسی و خط مشی‌گذاری و بودجه‌ریزی و تألیف کتاب‌های کارآفرینی سازمانی و مدیریت امور استخدامی با رویکرد راهبردی بخشی از فعالیت‌های علمی وی است، این داوطلب یازدهمین دوره انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم در دور اول ۲۶۶۷۰ رأی را کسب کرد.

محمد اسماعیلی، نیز کارشناس علوم سیاسی کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس نهم و فرمانده گروهان و جانشین گردان (جانشین شهید حمید باکری) در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی رئیس ستاد تیپ ٣۶ انصار المهدی استان زنجان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه منطقه زنجان، فرمانده ناحیه مقاومت زنجان و جانشین سپاه استان زنجان نیز از دیگر سوابق کاری‌اش است، میزان آرای این کاندید در دور اول ۱۹۱۶۶ بود.

کد خبر 750362

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد