Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، قطعه جدید محسن چاوشی با عنوان «جورچین» در روزهای گذشته منتشر و با استقبال مخاطبان روبرو شد. این قطعه تیتراژ پایانی سریال «دل‌دار» است که این شب‌ها از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

چاوشی دومین همکاری خود را پس از سریال «سایه بان» با برادران محمودی انجام داده است. او سال گذشته با اجرای قطعه «مریض حالی» برای سریال سایه بان، توانست مخاطبان را با خود همراه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستر قطعه جدید چاوشی (جورچین) که این شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شود، را امین باقری طراحی کرده که با نام «امین کاپتیو» روی پوستر معرفی شده است. اما بررسی‌ها نشان می دهد، او طرح اصلی خود را به صورت کاملاً آماتور از یک پوستر کنسرت خارجی کپی کرده است!

طرح اصلی این پوستر برای کنسرت گروه موسیقی تیم ایمپالا «Tame Impala» بوده است که در سال ۲۰۱۳ در کشور انگلیس برگزار شد.گروه موسیقی تِیم ایمپالا یک گروه موسیقی راک استرالیایی است که سال ۲۰۰۷ توسط کوین پارکر بنیان گذاشته شد. این گروه تاکنون سه آلبوم استودیویی منتشر کرده و دو بار نامزد جایزه گرمی برای بهترین آلبوم آلترناتیو سال شده‌ است.

طراح اصلی این پوستر پائولو چاوز  «Paloma Chavez» بوده است که یکی از هنرمندان مطرح حوزه گرافیک و طراحی به شمار می رود.

ایمان باقری طراح ایرانی پوستر قطعه جورچین چاوشی، در صفحه شخصی خود این کپی کاری را تایید و به خاطر آن عذرخواهی کرده است.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انگلیس موسیقی گرافیک کپی محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

شهرام فرجی اظهار داشت: ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

وی افزود: بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده استان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

فرجی با بیان اینکه اجرای آهنگ‌های اصیل بختیاری همچون مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم‌ای جونم از جمله آهنگ‌های انتخابی گروه هنری سراب جهانبین برای اجرا در این جشنواره ملی است، اضافه کرد: گروه‌های دیگری از استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و گیلان نیز در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس حضور دارند.

بیشتر بخوانید

تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری

وی بیان داشت: این جشنواره بخشی از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس است که بنا به اعلام دبیرخانه در صورت امکان و با توجه با هماهنگی که با شهرداری بندرعباس، گروه‌های موسیقی محلی علاوه بر اجرا در تالار شهید آوینی بندرعباس در فضای باز و در محلات این شهر نیز اجرا خواهند داشت.

فرجی ادامه داد: چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس و دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس هفتم تا دهم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!