Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:05:17 GMT

LED مخصوص رشد گیاه چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۰۰۴

LED مخصوص رشد گیاه چیست؟

پرورش و نگه‌داری گل و گیاه در محل زندگی، کار و یا مکان‌های عمومی نظیر رستوران‌ها، هتل‌ها، لابی ساختمان‌ها ... یکی از علایق عموم هست. مهم‌ترین مسئله‌ای که برای نگه‌داری گیاهان پیش می‌آید، تامین نور است، زیرا کود دهی و هرس ... در هر شرایطی امکان‌پذیر هست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، امکان اینکه انسان‌ها بیشتر بتوانند به علایق خود بپردازند به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران گرولایت، LED مخصوص رشد گیاه تکنولوژی نوینی است که با داشتن آن می‌توانید در هر مکان فاقد نوری گیاهان موردعلاقه خود را پرورش دهید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که به چه صورت این مسئله امکان‌پذیر است؟ در جواب این‌طور باید گفت که طول‌موج‌های تعریف‌شده در این لامپ‌ها، طیف‌های اختصاصی برای رشد گیاه است که منتج به حداکثر فتوسنتز خالص در گیاه می‌شود.

بله این خیلی جالب است، با داشتن تنها یک ال ای دی البته LED مخصوص رشد گیاه شما می‌توانید در هرجایی (حتی تاریک‌ترین بخش مدنظرتان) گیاهان موردعلاقه خود را نگه‌داری کنید.

LED مخصوص رشد گیاه، نور مخصوص رشد گیاه را بازسازی و شبیه‌سازی می‌کند. منظور از نور مخصوص رشد گیاه آن دسته از نانومترهای مخصوص فتوسنتز گیاه است.

این تکنولوژی نوین نام‌های گوناگونی اعم از LED مخصوص رشد گیاه، نور مخصوص رشد گیاه، لامپ رشد گیاه، ال ای دی رشد گیاه … دارد ولی در کل منظور یک نوع لامپ رشد گیاه است.

لامپ رشد گیاه ارزان

خرید یک لامپ رشد گیاه استاندارد همراه با ضمانت بسیار مهم‌تر از خرید یک لامپ رشد گیاه ارزان تقلبی است؛ زیرا متأسفانه همیشه سودجویانی هستند که محصولی ناکارآمد عرضه می‌کنند. پس معیار انتخاب را تنها قیمت پایین در نظر نگیرید مواردی که هنگام خرید یک LED مخصوص رشد گیاه باید در نظر بگیرید خرید از شرکت معتبر و ثبت شده که محصول خود را گارانتی کند؛ زیرا بدون داشتن دستگاه طیف‌سنج نمی‌توان طیف و نانومترها را تشخیص داد.

رنگ نور LED رشد گیاه سرخابی است زیرا حاصل ترکیب نور ال ای دی آبی و قرمز است. قابل ذکر هست که بسیاری از کشورهای پیش رفته در حال حاضر کشاورزی خود را به سمت‌وسوی کشاورزی با نور مخصوص رشد گیاه سوق داده‌اند زیرا در این‌گونه کشاورزی مصرف انرژی (آب، خاک) و نیروی انسانی بسیار بهینه است و تمامی محصولات از انواع آفات مصون خواهند ماند.

شاید در ابتدا تجهیز یک گلخانه به نور مخصوص رشد گیاه زیاد به نظر برسد ولی در طول زمان و به نتیجه رسیدن محصولات نه‌تنها خواهید دید هزینه‌ها برمی‌گردد بلکه سود چشم‌گیر آن بسیار مشهود خواهد بود.

شاید لامپ رشد گیاه ارزان نباشد ولی باید در نظر داشته باشید عمر مصرفی و قابلیت تعمیر داشتن آن هزینه ابتدایی را جبران می‌کند.

معرفی تنها شرکت تولیدکننده نور مخصوص رشد گیاه در ایران

با افتخار اعلام می‌کنم شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت اولین و معتبرترین شرکت ثبت‌شده، رسمی در ایران است که منحصراً متخصص تولید LED مخصوص رشد گیاه است.

کیفیت ال ای دی‌های تولید شده شرکت ایران گرولایت کاملاً با برندهای مطرح دنیا برابری می‌کند. برای اثبات این ادعا کلیپی تهیه‌شده که در آن‌یک پروژکتور مخصوص رشد با برند king LED را با پروژکتور مخصوص رشد ایران گرولایت مقایسه می‌کند برای تماشای این کلیپ می‌توانید به صفحه ایران گرولایت در اینستاگرام مراجعه کنید.

محصولات رشد گیاه ایران گرولایت در تنوع بسیار با فریم‌های مناسب کاربردی در خانه و گلخانه (صنعتی) را در سایت ایران گرولایت می‌توانید مشاهده کنید.

چهار سری اصلی محصولات ایران گرولایت شامل:

- سری پروژکتور فول اسپکتروم مخصوص رشد گیاه

- سری مولتی چیپ مخصوص رشد گیاه

- سری وال واشر مخصوص رشد گیاه

- سری لامپ سر پیچ‌دار مخصوص رشد گیاهش

هر کدام از این دسته‌بندی‌ها شامل چندین مدل لامپ با توان‌های متفاوت برای مصارف گوناگون هست.

تمامی محصولات ایران گرولایت دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط و پنج سال خدمات رایگان هست.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه انتخاب نور مناسب برای گیاهانتان، نحوه‌ی آبیاری و پرورش از مرحله بذر و نحوه‌ی استفاده کودها و … می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه مراجعه و یا با با کارشناسان ایران گرولایت با شماره ۰۲۱۸۸۶۹۸۱۷۰ تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد

طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، اخیرا فیلمی در فضای مجازی به نمایش در آمده است که نشان می‌دهد شهرداری منطقه ۷ در باغ موزه قصر تعدادی درخت را قطع کرده است. روابط عمومی منطقه ۷ تهران طی اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: «ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح گردید و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای که قطع این درختان را در جهت بی توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضا‌های سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد. از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می‌زند.

در پایان اعلام می‌کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه هستیم.»

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • این گیاه دارویی نفخ شکم را از بین می‌برد
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا