Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: بیش از ۹۰ درصد دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در چهارمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی این اتحادیه شرکت کرده‌اند.

محمد زادمهر، عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که اسفند ماه ۱۳۹۷ رسما اعلام شد مهلت شرکت در جشنواره تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ بود که به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با پایان مهلت شرکت در جشنواره و دریافت نشریات دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور، داوری آثار از این هفته بر اساس فرم داوری تهیه شده در دبیرخانه جشنواره با حضور ۷ عضو هیئت داوران آغاز خواهد شد.

به گفته زادمهر داوران این دوره جشنوراه عباس درویش توانگر عضو اولین شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و قائم مقام خبرگزاری فارس، ابراهیم شمشیری، دبیرکل اسبق اتحادیه و مدیرعامل انتشارات سروش، مجدالدین معلمی دبیرکل اسبق اتحادیه و معاونت هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور، متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه و دبیر سرویس دانشگاه خبرگزاری آنا، علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، محمدامین ایمانجانی مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان و حجت اسلام حدادپور جهرمی از نویسندگان کشور هستند.

زادمهر بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان فعال در زمینه نشریات دانشجویی در این دوره جشنواره شرکت کرده‌اند که در روز‌های آینده فرآیند داوری نشریات ارسال شده آغاز خواهد شد.

دبیر چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دو هفته مانده به اختتامیه چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نشریات کاندیدا شده در بخش‌های مختلف جشنواره از جمله گزارش، مصاحبه، یادداشت، تیتر، صفحه‌آرایی، صفحه اول، سرمقاله، لوگو، طنز و بهترین نشریه اعلام شده و شرکت کنندگان یک هفته مهلت اعتراض به نظر هیئت داوران را خواهند داشت.

وی بیان کرد: اختتامیه این دوره از جشنواره همزمان با کنگره سراسری اتحادیه در تابستان ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد

ایسنا/مازندران مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور روز دوشنبه،۱۰ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شمال آمل شروع شد.

تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات روز دوشنبه در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی و سرپرست‌های تیم‌های شرکت کننده از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رییس دانشگاه شمال آمل درخصوص تیم‌های شرکت‌کننده دراین دوره از مسابقات گفت، در این مسابقات هفت تیم از دانشگاه‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شرکت کردند و به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد، تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه ۲ به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود خواهد کرد.

رییس دانشگاه شمال آمل با اشاره به اینکه این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیر ساختی و سالن‌های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است، گفت: وزارت علوم نیز با توجه به این وضعیت و درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر اضافه کرد، شهرستان آمل به عنوان یکی از قطب‌های اصلی والیبال درکشور شناخته می‌شود و به همین خاطر والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی یادآور شد، برگزاری این مسابقات درسطح دانشجویی باعث شناسایی استعدادهای جدید دراین رشته ورزشی ومعرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ‌های والیبال درسطح لیگ‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان