Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- محرومیت سه ماهه «ماینو رایولا» مدیر برنامه سرشناس فوتبالی از فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در ایتالیا، از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به تمامی کشورها بسط پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه اسکای اسپورت روز شنبه نوشت: رئیس کمیته انضباطی فیفا روز گذشته با اعلام این خبر از اجرایی شدن بی درنگ آن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رایولا که وکالت بازیکنان بزرگی همچون «پل پوگبا»، «هنریک میخیتاریان» و «ماتیاس دی لیخت» را بر عهده دارد تا روز نهم آگوست یعنی یک روز پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس، از فعالیت محروم است.
«وینچنزو رایولا» پسر عمو و شریک تجاری وی نیز به مدت 2 ماه از فعالیت تعلیق شد و حکم روز جمعه نیز در مورد وی لازم الاجرا است.
اگرچه هنوز دلیل این محرومیت منتشر نشده است اما رایولا درخواست استیناف خود را تقدیم مراجع ذیربط کرده و در عین حال هنوز مشخص نیست که موکلان وی که شایعات داغی در مورد انتقال آنها به تیم های دیگر نقل محافل فوتبالی شده است، به چه سرنوشتی دچار خواهند شد.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مدير برنامه محروميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیوساینس، آژانس فضایی هند در سال‌های اخیر بسیار موفق بوده و اعتبار این کشور را در صحنه جهانی افزایش داده است. اگرچه هند دیر به صحنه عملیات‌های اجرایی فضایی پیوست، اما آژانس فضایی این کشور برای دهه‌ها به آرامی و پیوسته در حال رشد بوده و همسو با فعالان این صنعت پیش رفته است. 

رئیس سازمان فضایی هند می‌گوید: «آنچه اکنون می‌بینید محصول چهار دهه سرمایه‌گذاری جدی در این برنامه است که بسیاری از مردم آن را به‌عنوان برنامه‌ای نامناسب و غیر ضروری برای یک کشور در حال توسعه می‌دانستند و رد می‌کردند، اما معلوم شد که در تمام مدت تصمیم هوشمندانه‌ای بوده است» و منجر به این موضوع شد، کشوری که در گذشته معمولا به عنوان یک کشور در حال توسعه شناخته می‌شد در دهه‌های گذشته توانست در حوزه فضا فعالیت‌های بسیار موفقی انجام دهد و یکی از فعالان اصلی این صنعت به شمار آید.

یکی از عواملی که حضور هند در فضا را تقویت کرده است، تلاش‌های طولانی مدت این کشور برای توسعه و بهبود فناوری‌های نوین است. برنامه فضایی هند از سال ۱۹۶۹ شروع شد و از آن زمان تاکنون، هند توانسته است بهبود‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف مانند ساخت ماهواره، پرتاب موشک‌ها و سایر فعالیت‌های فضایی داشته باشد.

توانایی‌های هند در توسعه و پرتاب موشک و ماهواره به این کشور این امکان را داده که خدمات جهانی دقیق‌تر و قابل اعتماد تری را در زمینه مدیریت آب، کشاورزی، حفاظت زیست‌محیطی و مدیریت بلا‌های طبیعی ارائه دهد.

در نتیجه، هند به دلیل پتانسیل بالای فضایی خود، به یکی از اعضای مهم سازمان‌های بین المللی تبدیل شده و توانسته است با فعالیت‌های ثمربخش به پیشرفت خود در این عرصه مهر تایید بزند.

می‌توان گفت که هند با تلاش‌های مستمر و پیگیری اهداف بلند مدت، به یکی از قدرت‌های برجسته در فضای بین‌المللی تبدیل شده است و با گذر زمان احتمالا نقش بزرگتری در عرصه فضایی جهان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا ارسال محموله‌های بمب به اسرائیل را معلق کرد
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق