Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:24:55 GMT

خدمت رسانی و محرومیت زدایی، رویکرد بسیج سازندگی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۶۹۷۸

خدمت رسانی و محرومیت زدایی، رویکرد بسیج سازندگی است

فرمانده سپاه ناحیه چگنی، بسیج را مولود انقلاب دانست و گفت: خدمت رسانی و محرومیت زدایی، رویکرد بسیج سازندگی است.

سرهنگ « منصور کریمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: بسیج سازندگی تولید امنیت و قدرت نظام اسلامی است

 

فرمانده سپاه ناحیه چگنی، اظهار داشت: ایده بسیج سازندگی به عنوان یکی از راهبردهای تولید امنیت و قدرت  نظام اسلامی توسط مقام معظم رهبری در ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان بسیج سازندگی از  نیرو، نشاط و شادابی جوانی در امر سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی استفاده می کنند.

 

سرهنگ کریمی، با اشاره به جوان بودن هرم سنی جمعیت کشور گفت: با عنایت رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به توجه جوانان و کمک و رفع مشکلات و بحران های  اجتماعی و فرهنگی که این قشر عظیم را به لحاظ شور و نشاط جوانی و روحیه و احساسات خاص تهدید می کند.

 

 وی تصریح کرد: بهره بردن از جوانان در عرصه های کار و تلاش و سازندگی  جهت پر کردن اوقات فراغت و بیکاری آنان می تواند کمک شایانی به بخش های مختلف اجرایی کشور برای دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشند.



فرمانده سپاه ناحیه چگنی، با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان چگنی، گفت: برگزاری گروه های جهادی در بحث لایروبی جوبهای کشاورزی و برداشت محصول و کمک در امر خاموش کردن آتش سوزی جنگلها و مراتع و کاشت نهال به همکاری منابع طبیعی و ساخت مسکن مددجویان به تعداد ۲۰۰۰ نفر روز از جمله برنامه های بسیج سازندگی در سال 97 در شهرستان چگنی بوده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری طرح همگام با کشاورزی در علمی کردن کشاورزان و دامداران به تعداد ۳۰ شبکه در ۶۰ روستا، اجرای طرح هجرت دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش به تعداد ۱۵۰ نفر و رنگ آمیزی و زیبا سازی چهار مدرسه از دیگر برنامه های بسیج سازندگی در سال 97 بوده است.

 

سرهنگ کریمی، اظهار کرد: در بحث عمرانی هم  ساخت و احداث ۲۲خانه محروم، تعداد پنج سرویس بهداشتی، پنج مورد حمام،سه کانکس باهمکاری کمیته امداد امام خمینی (ه) و خیرین و همچنین احداث شش پایگاه مقاومت در طول سال 97 انجام شده است.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام نماز جمعه ماه مبارک رمضان اردبیل رونق تولید هرمزگان خطبه های نماز جمعه اصفهان خطبه نماز جمعه عمران نشاط بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت به مناسبت هفته بسیج سازندگی طی پیامی این هفته را به جهادگران بسیجی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزاری را و توان خدمتگزاری را که خدای متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه معنوی را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار مؤثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که باایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است، بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به‌زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایت‌مدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگ‌تر و پرافتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6097686

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی