Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@10:46:50 GMT

اعضاي ستاد انتخابات همدان معرفي شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۷۰۲۷

اعضاي ستاد انتخابات همدان معرفي شدند

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- با حکم استاندار همدان رييس و اعضاي ستاد انتخابات يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي استان همدان منصوب شدند.

دبير ستاد يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي استان همدان روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: مصطفي آزادبخت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار همدان به عنوان رييس ستاد انتخابات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالقاسم الماسي افزود: همچنين محمدعلي محمدي رييس کميته امنيت، محمود عليپور مديرکل ثبت احوال به عنوان ديگر عضو ستاد انتخابات انتخاب شدند.
مديرکل سياسي و انتخابات استانداري همدان اضافه کرد: محمدحسن ميرزايي به عنوان رييس کميته فناوري اطلاعات، سيدمحمدرضا ميرصفدري رييس کميته مالي و پشتيباني منصوب شدند.
الماسي اظهار داشت: اسدالله عباس زاده رييس کميته حراست و استعلامات، احسان شهابي رييس کميته امور حقوقي و اسدالله رباني‌مهر به عنوان رييس کميته اطلاع رساني هستند.
يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي 2 اسفند امسال برگزار مي شود.
7526/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیرو‌های انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • راند دوم
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس