Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:28:35 GMT

استقبال آموزش و پرورش از سرمایه‌گذاران ورزش دانش‌آموزی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۷۲۶۷

استقبال آموزش و پرورش از سرمایه‌گذاران ورزش دانش‌آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت اظهار کرد: آموزش و پرورش از همکاری با فدراسیون‌هایی که قصد سرمایه گذاری روی ورزش دانش آموزی و نوجوانان را دارند به گرمی استقبال می کند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مهرزاد حمیدی در دیدار با دانش آموزان تیم دو و میدانی اعزامی به مسابقات جهانی کرواسی، با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همکاری خوبی با فدراسیون دو و میدانی داریم لذا آموزش و پرورش از همکاری با فدراسیون هایی که قصد سرمایه گذاری روی ورزش دانش آموزی و نوجوانان را دارند به گرمی استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ورزش دو و میدانی را ورزشی پایه و مادر دانست و افزود: این ورزش نیازمند تلاش، استقامت و صبر مضاعف است لذا در شرایط دشوار و با تمرینات زیاد دانش آموزان به این مرحله می رسند.

حمیدی گفت: در شرایطی که دشمنان سعی در خشن جلوه دادن ایران دارند سعی کنید با اخلاق و رفتار خوب و نظم ستودنی واقعیات ایران را به جهانیان بشناسانید و نماینده خوبی برای کشورتان باشید.

وی ادامه داد: آینده دو و میدانی در دست دانش آموزان اعزامی است لذا یک لحظه غفلت از مقررات بین المللی می تواند زیان بخش باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: آنچه از به دست آوردن مدال برای ما مهم تر است اخلاق است که دانش آموزان باید آن را در اولویت قرار دهند.

وی از اعزام دانش آموزان دختر به این مسابقات ابراز خوشحالی کرد و افزود: با توجه به ترکیب تیم اعزامی انتظار کسب مدال از این مسابقات بسیار بالا است.

حمیدی گفت: اعزام تیم ملی دانش آموزی دو و میدانی به عهده فدراسیون مربوطه نیست  بلکه استان هایی که بیشترین رتبه را در این مسابقات کسب کنند مسئول اعزام دانش آموزان هستند و در این دوره از مسابقات استان خراسان رضوی مسئول اعزام هر دو تیم دختران و پسران به مسابقات جهانی کرواسی است.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، صبح امروز آئین بدرقه دانش آموزان تیم دو و میدانی به مسابقات جهانی کرواسی که از ۲۳تا ۲۹اردیبهشت با حضور ۳۳کشور در بخش پسران و ۳۰کشور در بخش دختران در شهر اسپیلیت کرواسی برگزار می شود با حضور مهرزاد حمیدی و تعدادی  از مدیران در سالن اجتماعات ساختمان علاقه مندان برگزار شد.

بر این اساس ؛ هر دو تیم ۶نفره پسران و دختران از استان خراسان رضوی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور می یابند.

در این آئین رییس فدراسیون دانش آموزی اظهار کرد: این مسابقات از مدرسه آغاز و به ترتیب منطقه، استان و کشور انجام شده و نهایتا دانش آموزان منتخب در سطح جهانی در این مسابقات به رقابت می پردازند.

بابویی افزود: علیرغم مشکلات موجود تمام تلاش خود را برای انجام این مسابقات به کار گرفتیم لذا حضور دختران و پسران در این سطح از مسابقات نشانه در اولویت قرار داشتن ورزش دانش آموزی  است.

وی از برگزاری شش اردو برای آمادگی کامل دانش آموزان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی انتخاب شده که امیدواریم نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز در این آئین اظهار کرد: برای اولین بار است که تیم دختران به این مسابقات اعزام می شوند و این نشان دهنده در اولویت قرار گرفتن ورزش دختران و تقویت عدالت در این عرصه است.

خدابنده تصریح کرد: دانش آموزان اعزامی نماینده ۱۳میلیون دانش آموز  ایرانی هستند که باید به خاطر آنها با تلاش مضاعف در مسابقات حضور یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش دانش آموزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟

ایرج شاه ملکی، با بیان اینکه هدف مدارس از راه دور پوشش تحصیلی «دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل» است گفت: دانش‌آموز زیر ۱۸ سالی می تواند در مدارس از راه دور ثبت نام کند که مجوزی با عنوان «کمیسیون خاص» با توجه به شرایط جسمی، روحی، مالی، بیماری، دوری راه و صعب العبور بودن مسیر، داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحصیل در مدارس از راه دور برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال واجب التعلیم راحت نیست، محدودیت دارد و منطقه یا آموزش و پرورش باید تاییدکننده شرایط دانش آموز باشد افزود: برای دانش آموز بالای هجده سال تحصیل در مدارس از راه دور هیچ ممنوعیتی ندارد.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحصیل دختران ازدواج کرده نیز ادامه داد: این افراد می توانند در شیفت عصر مدارس دولتی، از راه دور، بزرگسالان تحصیل کنند. همچنین آیین نامه اجرایی هم به آن ها اجازه داده با رعایت ملاحظاتی در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند.

شاه ملکی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای سه ترم، ثبت نام و همچنین نیم سال تحصیلی داریم گفت: برای ترم مهر ماه، بهمن و دوره تابستان امکان ثبت نام برای دانش آموزانی که شرایط ثبت نام دارند، وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدرک مدارس از راه دور همچون مدرک مدارس عادی است عنوان کرد: حتی قبولی تحصیل دانش آموزان از راه دور را در رشته پزشکی نیز داشته‌ایم.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروی آزاد «گزینش شده»، ملاک فعالیت معلمان در این مدارس است.

شاه ملکی اظهار کرد: شهریه ثابت هرسال نسبت به سال قبل تغییر می‌کند، مبلغ سال تحصیلی جاری، ۲۴۰ هزار تومان بابت «شهریه ثابت» در سراسر کشور اعلام شده بود اما «شهریه متغیر» واحد درسی به خود استان‌ها واگذار شده که براساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری