Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان می گوید تمام مسابقات بین المللی را از بازی‌های کشورهای اسلامی تا بازی‌های آسیایی رصد کردیم و همه را در یک راستا دیدیم، روند به گونه‌ای است که بیشترین سهمیه را بگیریم.

طرفداری - مسعود سلطانی‌ فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اهدای مدال ورزشکاران به موزه ورزش گفت:

همانطور که در مراحل شکل‌گیری موزه گفتیم با هماهنگی کمیته و وزارت و فدراسیون‌ها و همت صالحی امیری بعد از چند دهه این آرزوی جامعه ورزش به زودی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تکمیل مراحل نصب استیج و ویترین‌ها با تقدیم قاب‌ها و مدال و سوابق ورزش قهرمانی توسط ورزشکاران و فدراسیون ها، این آرزو محقق می‌شود.

به نقل از تسنیم، وی افزود:

چند نسل ورزشی امروز حضور داشتند از محمد نصیری تا حامد و احسان حدادی و نجمه خدمتی و روسای فدراسیون و پیشکسوتان بودند. همه آنچه در خلال چند ده سال ورزش قهرمانی کسب کردند را تقدیم موزه کردند تا در معرض دید عموم باشد و آیندگان به آن ببالند. اتفاق ویژه ای است و روز افتتاح یک فراز جدید و نقطه عطف ورزشی است و امیدوارم با استمرار این روند موزه را نوآوری کنیم. اشیای جدید وارد می‌شود و همه آنها در معرض دید قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش در مورد واگذاری سرخابی‌ها گفت:

برای چندمین بار می‌گویم که این دولت و وزارت مصمم است که کار واگذاری را محقق کند. سال گذشته مصوبه دولت را گرفتیم و کار توسط خصوصی سازی، بورس و دیوان محاسبات و وزارت پیش می‌رود. تاکید کردم کارگروه ویژه‌ای با معاونت وزارت و نماینده باشگاه‌ها و دیوان محاسبات جلساتی داشته باشند و مقدمات کار فراهم شود. کارها در حال تکمیل است که تا آخر 98 به این مهم برسیم. باور داریم واگذاری این دو باشکاه به بخش خصوصی و تقویت آنها و بخش‌های اقتصاری و بین الملل آن روند رو به رشد را طی می‌کنند و در لیگ آسیا می‌درخشند. ما و دولت مصمم هستیم.

سلطانی‌فر در مورد حمایت از فدراسیون المپیکی تصریح کرد:

از یک سال و نیم قبل ستاد بازی‌ها با حضور خسروی‌وفا و صالحی‌امیری و معاونان وزارت تشکیل شده است. تمام مسابقات بین المللی را از بازی‌های کشورهای اسلامی تا بازی‌های آسیایی رصد کردیم و همه را در یک راستا دیدیم. روند به گونه‌ای است که بیشترین سهمیه را بگیریم. در المپیک باید حتما کسب سهمیه کرد. بابد تدارکات لازم فراهم شود و در ستاد عالی پیگیری می‌شود.

وی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری گفت: 

برای این دو فدراسیون سرپرست گذاشتیم که مراحل انجام انتخابات از جمله  ثبت‌نام و تایید صلاحیت‌ها انجام شود تا در اولین فرصت انتخابات این دو فدراسیون برگزار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟