Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:21:25 GMT

برگزیدگان فراخوان طراحی سردیس شهدا و مفاخر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۷۳۶۴

برگزیدگان فراخوان طراحی سردیس شهدا و مفاخر معرفی شدند

به گزارش روز شنبه ایرنا از این روابط عمومی، فراخوان طراحی سردیس شهدا و مفاخر چندی پیش منتشر و 55 طرح از طرف 46 هنرمند مجسمه ساز به دبیرخانه ارسال شد که نهایتا پس از 2 مرحله داوری آثار برگزیده مشخص شد.
براین اساس، طرح «احمد عرب بیگی» برای پرتره استاد «عباس یمینی شریف» منتخب شد.
همچنین به انتخاب هیات داوران، احمد عرب بیگی (انتخاب اول) و سارا تقوی (انتخاب دوم) برندگان طرح پرتره «دکترباستانی پاریزی» شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید که طرح های ملیحه آرمان، قدرت الله معماریان و ملک دادیار گروسیان به ترتیب برای پرتره های سیمین دانشور، رهی معیری و شهید ابوالفضل عیاسی توسط هیات داوران برگزیده شدند.
در بخش پرتره ملک الشعرا بهار نیز طرح های رضا قره باغی(انتخاب اول) و ملک دادیار گروسیان (انتخاب دوم) منتخب شدند.
بنابراعلام سازمان زیباسازی شهر تهران، در این فراخوان طرح های ارسالی در مورد پرتره های شهید تهرانی مقدم، دکتر حسن حبیبی، شهیدعلیرضا افشار و مرحوم محدث ارموی برگزیده نشدند و هنرمندان مهلت دارند تا تاریخ 6 خرداد طرح های خود را به صورت ماکت با موضوعات فوق به مدیریت آثار حجمی سازمان زیباسازی ارائه کنند.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حسن حبیبی روابط عمومی شهر تهران مجسمه فراخوان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳

اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به ماده ۹ آیین نامه اجرایی بند " پ" ماده "۷۲" قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵ که اجازه داده است به تشخیص پزشک معالج و پذیرش همه مسئولیت‌ها توسط بیمار و پزشک و در صورتیکه اقلام دارویی خارج از فهرست رسمی دارویی کشور تنها راه درمان یک بیمار باشد دارو بصورت موردی یا تک‌نسخه‌ای تامین شود؛ فهرست دارو‌های تک‌نسخه‌ای مورد نیاز بیماران را اعلام و با توجه به سیاست‌های خود همه شرکت‌های فوریتی و وارد کننده برای تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳ دعوت به همکاری کرد.

بنا براین گزارش؛ لازم به ذکر اینکه تعداد اعلام شده دارو‌های مذکورشامل، نیاز پیش‌بینی شده برای یکسال می‌باشد و مفاد کامل مورد نظر آن اداره کل در سایت سازمان غذا و دارو بطور قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید