Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛فلاح نژاد در گفت وگو با خبرنگاران ،اظهار کرد: 3هزار متر مربع کفپوش برای کل سالنهای ورزشی پلدختر خریداری شده و به محض آماده شدن سالن ها کار نصب آنها شروع می شود

او افزود: بازسازی ساختمان اداری ورزش و جوانان پلدختر آغاز شده و در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح نژاد تصریح کرد: کار مطالعه احداث دیوار حصار مجموعه ورزشی پلدختر از هفته گذشته آغاز شده و به زودی جهت اجرا به مناقصه خواهد رفت.

او با بیان اینکه تخلیه گل و لای از سالن استخر و قسمت اداری به اتمام رسیده و ظرف چند روز آینده نیز گل و لای موتورخانه استخر نیز به طور کامل خارج خواهد شد،خاطر نشان کرد: درب و پنجره های آسیب دیده مجموعه ورزشی پلدختر هفته آینده تعویض خواهد شد.

به گفته فلاح نژاد زمین فوتبال چمن طبیعی معمولان و زمین فوتبال چمن مصنوعی سراب حمام بزودی به بهره برداری می رسند.

او یادآورشد: به محض اتمام زیرسازی چمن طبیعی مجموعه سرمالیان، کار اجرای سیستم هوشمند آبرسانی و ادامه کار اجرای پیست تارتان پیگیری خواهدشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان زمین فوتبال مناقصه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان