Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@08:58:35 GMT

همکاری 2 غول ژاپنی برای تولید گجت‌های هوشمند خانگی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۷۸۵۹

همکاری 2 غول ژاپنی برای تولید گجت‌های هوشمند خانگی

پول‌نیوز - بعد از آنکه شرکت خودروسازی تویوتا موتورز به منظور توسعه و ساخت نسل جدید و پرقدرت باتری خودروهای الکتریکی با شرکت پاناسونیک که در عرصه تولید محصولات تکنولوژی و دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت‌های گسترده و دیرینه‌ای دارد، به توافقات بزرگی دست یافت حالا به نظر می‌رسد که قصد دارند این دو شرکت ژاپنی بزرگ طیف همکاری‌های خود را در زمینه‌های دیگری نیز افزایش دهند تا به سودآوری و محبوبیت بسیار بیشتری دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به افزایش روزافزون استقبال کاربران، علاقمندان و مشتریان در بازارهای جهانی از گجت‌های هوشمند خانگی همچون اسپیکر هوشمند، قفل درب هوشمند، کنترل‌گر دما (ترموستات هوشمند) و غیره، کمپانی‌های متعددی در جهان به سمت و سوی تولید و توسعه و عرضه چنین محصولاتی روی آورده‌اند تا بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به خود جلب کرده و نام و آوازه‌ای را نیز برای خود به ثبت برسانند.

بر اساس آخرین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت زد دی نت، این نخستین باری نیست که این دو شرکت بزرگ با یکدیگر به همکاری پرداخته و وارد سرمایه‌گذاری مشترکی شده‌اند اما به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این همکاری می‌تواند بسیار تأثیرگذارتر از سایر قراردادهای قبلی مشابه باشد.

بر اساس این گزارش‌ها، این دو شرکت قصد دارند در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی، شرکت جدیدی را تحت عنوان یک برند جدید در ژاپن ایجاد کرده که هر یک از آنها سهمی معادل ۵۰ درصد از این کسب و کار را در اختیار خواهند داشت تا بتوانند به طراحی، توسعه، تولید و عرضه گجت های هوشمند خانگی بپردازند.

تویوتا پیش‌تر اعلام کرده بود که سعی دارد با کمک پاناسونیک کاربردهای جدیدی را برای محصولات مربوط به فناوری‌های نوین مبتنی بر هوش مصنوعی بیابد تا در صنعت حمل و نقل و خانه‌های هوشمند از آن استفاده شود.

اکیو تویوتا، مدیرعامل شرکت تویوتا در این خصوص خاطرنشان کرده است: در صورتی که همکاری ما با پاناسونیک موفقیت‌آمیز باشد ما قادر خواهیم بود در حوزه تولید وسایل نقلیه هوشمند مجهز به سرویس‌های جدید تأثیرگذاری خود را افزایش دهیم تا امکانات و قابلیت‌های جدیدتری را برای کاربران و مشتریان به ارمغان بیاوریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تویوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد

داریوش حسن‌نژاد اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از منابع آب استان به‌خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی در دست اقدام هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه تقویت استقرار گروه‌های حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان به تعداد ۱۸ گروه و ۴۵ نفر اشاره کرد که وظیفه این اکیپ‌ها گشت‌زنی مداوم در سطح دشت‌های استان برای جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها است.

وی افزود: دو پروژه انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به‌صورت سالانه در حال انجام است که در این راستا تعداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه‌جویی ۱۱.۷ میلیون مترمکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد هفت هزار و ۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

حسن‌نژاد در خصوص چاه‌های صنعتی، بیان داشت: تعداد ۱۵۰ حلقه چاه صنعتی به کنتور هوشمند تجهیز شده است که ۱۰ درصد کل چاه‌های صنعتی را تشکیل می‌دهد، از سوی دیگر سامانه پایش از راه دور کنتورها در حال راه‌اندازی است که تعدادی از شرکت‌های کنتور ساز، سامانه پایش را تحویل داده‌اند و تعدادی دیگر در حال تکمیل آن هستند

وی گفت: چاه‌های فاقد کنتور برابر بند ب تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مکلف به پرداخت آب‌بها بر اساس پروانه بهره‌برداری و مبالغ اعلام شده هستند؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود مالکین چاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر جهت خرید و نصب کنتور هوشمند به شرکت آب منطقه‌ای لرستان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد