Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در مراسمی با حضور مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری مدرن ترین آزمایشگاه فریز اسپرم وانتقال جنین اسب در مزرعه پرورش حسین آباد یزد افتتاح گردید.

برای راه اندازی این آزمایشگاه با دستگاه های مجهز روز دنیا افزون بر 10 میلیارد ریال بودجه توسط بخش خصوصی با همکاری و حمایت هیات سوارکاری استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرکز برای نخستین بار در استان، اسپرم اسب برای تولید و تکثیر جدید و انتقال جنین برای توسعه رشته سوارکاری و حمایت از سوارکاران و فعالان این صنعت فعالیت می کند.

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: راه اندازی اینگونه آزمایشگاه ها برای فریز اسپرم و انتقال جنین اسب جزو برنامه های مهم این فدراسیون است که با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.

مسعود خلیلی افزود: وضعیت سوارکاری و صنعت اسب در کشور با همکاری بخش های مختلف و حمایت دولت روز به روز در حال گسترش است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۲ جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های مسلحانه با عناصر صهیونیست در اطراف ایست بازرسی سالم واقع در نزدیکی جنین در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که گردان‌های الاقصی مستقر در طولکرم با نظامیان صهیونیست که به این شهر یورش برده بودند درگیر شدند.

در این درگیری که به صورت مشخص در محور میدان السلام طولکرم رخ داد نیروهای فلسطینی موفق شدند عناصر متجاوز را گلوله باران کنند.

نیروهای مقاومت با عناصر اشغالگر در منطقه یعبد واقع در جنوب غرب جنین نیز درگیر شده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

در همین راستا گردان‌های قدس شاخه جنین اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی موفق شدند منطقه اشغالی شاکید را با شلیک گسترده گلوله هدف قرار دهند.

کد خبر 6089498

دیگر خبرها

  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق