Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:42:54 GMT

جدیدترین اخبار از بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های فروش خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۰۶۷

جدیدترین اخبار از بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های فروش خودرو

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی اظهار کرد: برای ثبت قیمت خودرو در آگهی‌های خرید و فروش در سایت‌های اینترنتی منتظر اعلام قیمت‌ها از سوی اتحادیه خودرو هستیم.

حدود ۹ روز پیش رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا با اشاره به قیمت‌سازی کاذب برای خودرو و املاک در فضای مجازی، از برخورد جدی با دلالان این حوزه خبر داد و اعلام کرد که حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن به دنبال جلسات برگزار شده بین دستگاه‌ها و شرکت‌های ذی‌ربط در روزهای پایانی هفته گذشته رضا الفت نسب - عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی - از بازگشت قیمت‌ها به بازار مجازی خودرو از امروز (شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) خبر داد و گفت که قرار است اعضای اتحادیه خودرو، قیمت‌های واقعی و کارشناسی بازار را تعیین کنند که به عنوان سقف قیمت قابل ثبت در سایت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

با این حال نگاهی به سایت‌های خرید و فروش اینترنتی نشان می‌دهد که تا ظهر امروز همچنان خودروها به صورت توافقی معامله می‌شوند و خبری از درج قیمت‌ها در آگهی‌های خرید و فروش خودرو نیست.

در این رابطه رضا الفت نسب - عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی - در گفت‌گو با ایسنا، اظهار کرد: قرار بود قیمت‌ها از امروز (شنبه) در آگهی‌ها ثبت شود اما اتحادیه خودرو هنوز قیمت‌ها را اعلام نکرده و اعضای آن پاسخ تلفن را هم نمی‌دهند.

وی افزود: اگر اتحادیه خودرو توانایی قیمت‌گذاری را ندارد بهتر است اعلام کند تا چاره‌ای برای موضوع در نظر گرفته شود.

الفت نسب همچنین اظهار کرد: در این باره با دادستانی هم صحبت شده و امیدواریم این نهاد برای رسیدگی به آن ورود پیدا کند.

در این رابطه با رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران برای پیگیری موضوع تماس گرفته شد که تلفن وی در دسترس نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قيمت خودرو کسب و کار اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748288

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت