Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جشنواره ی بین المللی کارتون «HITHI»کوزوو اولین دوره خود را امسال با شرکت۳۱۴ کارتونیست از ۵۰کشور جهان برگزارکرد که ازبین ۱۳۳۷اثر ۸۲ اثر برای داوری نهایی وشرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.داوری نهایی به شرح زیر اعلام شد؛

نفر اول: علیرضا پاکدل/ایران

نفر دوم:سیران جفرلی/آذربایجان

نفر سوم:شاهرخ حیدری/ایران

برگزیدگان جشنواره:

هیلال اوزکان/ترکیه

مینا تافی/ایران

والری الکساندروو/بلغارستان

دارکو/مونته نگرو-بیلینگ با/چین

دو برگزیده مسابقه که هر دو از کوزوو هستند: رمدان و قرآنیج

داوران جشنواره کوزوو”HITHI: آجیم سولاج/ایتالیا-اردوغان کاراییل/آلمان-لیلا علایی/ایران-بوجار کاپخیو/آلبانی-کتی رادوسکا/مقدونیه و ایمری موسلیو از کوزوو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید