Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به مشکلات معیتشی که مردم استان با آن دست به گریبان هستند از نبود نظارت بر بازار و اقدامات مناسب برای برون رفت از این مشکلات انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی انتصابات با اهداف سیاسی خود مانعی در برابر توسعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار محمدحسین رجبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با صداقت به مردم استان می‌گویم انتصابات و جابجایی مدیران برای توسعه استان نیست بلکه این افراد با این دست کارها و دیگر کارهایی که ما مطلع هستیم، تلاش می‌کنند تا کردستان توسعه پیدا نکند، افزود:  متاسفانه در این ایام البته از قبل هم شاهد برخی انتصاب‌ها هستیم که هیچ کدام از این انتصاب‌ها در راستای تقویت مدیریت و توسعه استان نیست این را تحقیقا همه نخبگان استان استحضار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حقیقت کلیدواژه این تغییر و تحولات یک سری اهداف سیاسی است که برخی از مسئولان در استان دنبال این هستند که باید تاسف خورد، به جای اینکه افراد توانمند، شایسته و لایق را برای استان سرکار بیاورند تنها اهداف و عینکشون اهداف سیاسی خودشان است.

 

وی تصریح کرد: معمولا وقتی به جابجایی‌ها نگاه می‌کنیم هدف از جابجایی‌ها ارتقا از یک وضعیت ناراضی‌کننده و غیرمطلوب به وضعیت بهتر است شما به عنوان جامعه رسانه‌ای بررسی کنید که کدام یک از این جابجایی‌ها در استان در زمینه ارتقا وضعیت بوده است.

 

رجبی با بیان اینکه من همیشه با مردم استان با صداقت صحبت می‌کنم، به مردم استان می‌گویم اصلا این انتصابات در زمینه توسعه استان نبوده بلکه این افراد با این دست کارها و دیگر کارهایی که ما مطلع هستیم در زمینه اینکه استان توسعه پیدا نکند تلاش می‌کنند و این جای تاسف دارد، گفت: این مسئولان بومی استان هستند که این کارها را دنبال می‌کنند البته اواخر هفته گذشته جمعی از بسیجیان همه جمع شده بودند و ابراز ناضایتی از این وضعیت نموده و حتی طوماری هم نوشته بودند که ما آنها را آرام کردیم و گفتیم در یک روند آنها را دنبال خواهیم کرد، چون این مسئله تازگی ندارد و طی چند سال گذشته این آقایان بارها این روند را تکرار کرده‌اند.

سردار رجبی  گفت: سپاه کاملا مخالف این رویه است و مطابق وظیفه ذاتی خود به موقع اقدام می‌کنیم، چون سپاه حافظ و پاسدار انقلاب است و ما برای خوشایند کسی از اقدامات خودمان در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد و به موقع اقدام خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: البته تذکرات لازم را به مسئولان داده‌ایم، مسئولانی  که در زمینه تایید این افراد معلوم‌الحال این اقدامات را انجام می‌دهند تاسف می‌خورم و ظاهرا این افراد آرمان‌های شهدا را از یاد برده‌اند.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: اینها افرادی را به عنوان مسئول تائید می‌کنند که با آرمان‌ شهدا و ارزش‌هایی که باید در استان جاری و ساری شود، سازگاری ندارند.

 

تلاش مسؤولان باید برای بهبود معیشت مردم باشد

 

وی تصریح کرد: کردستان یک استان فرهنگی، مهد هنر، موسیقی و فرهنگ است و به ویژه موسیقی اصیل است هم قبول قبول داریم و اینکه کردستان دارای افراد هنرمند قابل است هم کسی نمی‌تواند نادیده بگیرد اما برخی برنامه‌ها در شرایط امروز این استان نباید اولویت مسئولان باشد.

 

 

وی تاکید کرد: تلاش مسئولان باید برای بهبود معیشت مردم باشد، متاسفانه با وجود گرانی‌های سرسام‌آور هیچ اقدام کنترلی وجود ندارد، مسئولان به جای اینکه به این دغدغه‌ها و مشکلات اساسی مردم بپردازند و این حوزه را تکان دهند به برگزاری جشن و برنامه‌های غیراولویت‌دار می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی کار کنند و این حوزه در اولویت قرار دهند اگر کسی از دور به اینگونه تصمیمات نگاه کند اینچنین تصور می‌کند که هیچ مشکل دیگری در این استان وجود ندارد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: این برنامه‌ها هم در جای خود برگزار شود هیچ مشکلی ندارد، اما باید براساس اولویت امروز مردم استان اقدام کرد.

 

استاندار دلیل درجازدن کردستان را می‌داند

 

وی عنوان کرد: مسوولان استان، شخص استاندار  دلیل این توقف و درجازدن و ضررکردن را می‌داند اینکه برخی از مسوولان در اینجا جا خوش کرده و تنها به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و کاری بلد نیستند.

 

وی افزود: تاسف می‌خورم که چرا کسی این آقایان که مانع توسعه و پیشرفت استان و موجب توقف و درجازدن در حوزه اقتصادی و معیشت شده‌اند عوض نمی‌کنند چرا که آمارهای رسمی بیانگر قرارگیری کردستان در رتبه‌های آخر کشور است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی را بسیاری با نام پسر پرسپولیس می‌شناسند، دروازه‌بان جوانی که با پیراهن قرمزهای تهرانی پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورودی درخشان به فوتبال حرفه‌ای باشگاهی ایران داشته باشد.

حقیقی که در زمان کارلوس کی‌روش دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، حالا در این فصل شاگرد رفیق قدیمی خود یعنی مسعود شجاعی شده است.

او زیر نظر مسعود شجاعی روزهای بهتری را نیز در هوادار تجربه کرد و این روزها، گلر مورد اعتماد سرمربی جوان هوادار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در همه بازی‌های لیگ برتر حضور داشته، طی ۲۶ بازی لیگ و حذفی، هشت کلین‌شیت را به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

حقیقی در بازی با صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند مقاومت کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب هوادار نوشته بشود.

اما تک گل نفتی‌ها روی ضربه پنالتی توسط طالب ریکانی به ثمر رسید که حقیقی آن را مرتکب شده بود. حقیقی در حالی که دنبال پیدا کردن یار مناسب برای پاس دادن بود، با اضافه نشدن مدافعان توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینکه حقیقی در این صحنه نیز در حال پیروی از دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی بود. سرمربی جوان هوادار مخالف بازی بلند و بدون هدف گلرهایش است و به حقیقی دستور داده بازی‌سازی را از عقب زمین انجام بدهد که یک ناهماهنگی سبب از دست رفتن توپ علیرضا حقیقی شد.

با این حال دروازه‌بان باتجربه هوادار در ادامه بازی این گل را جبران کرد و توانست مهره موثری برای کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان باشد. حقیقی این هفته دیدار مهمی در انزلی برابر ملوان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار