Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در نشست فوق‌العاده شورای اجرائی سازمان منع سلاح های شیمیائی (OPCW) در لاهه،  علیرضا کاظمی ابدی به عنوان معاون شورای اجرائی سازمان منع سلاح های شیمیائی انتخاب شد.

سازمان منع سلاح های شیمیائی (OPCW) که بر اساس کنوانسیون سلاح های شیمیائی (CWC) تاسیس شده است، مسئولیت نظارت بر عدم تولید و کاربرد تسلیحات شیمیائی و نیز نظارت بر امحاء ذخایر شیمیائی در سراسر جهان را عهده دار است و ۱۹۳ کشور جهان عضو سازمان مذکور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لاهه سازمان منع سلاح های شیمیائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است