Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار کرد: پروژه ۴۵۰ هکتاری یکی از دغدغه‌های اعضای شورای شهر است که بی‌شک کاربری فضای سبز نیز در آن لحاظ شده است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها بر روی گسل بودن زمین پروژه ۴۵۰ هکتاری است که البته باید به این نکته توجه داشت که بهترین کاربری برای زمین‌های روی گسل فضای سبز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری با اشاره به اینکه موضوع اصلی بافت مسکونی است، ادامه داد: در مورد پروژه ۴۵۰ هکتاری نباید مردم را نگران کرده و از طرف دیگر نسبت به آن منفعل باشیم.

وی افزود: در مورد چهارشنبه بازار قدیم بیرجند نیز در گذشته دغدغه‌هایی پیرامون مسائل بهداشتی و نوع عرضه کالا و مسائل ترافیکی وجود داشت که در نهایت منجر به تصمیم‌گیری در زمینه راه اندازی چهارشنبه بازار جدید شد.

تصمیم‌گیری پیرامون چهارشنبه بازار قدیم با کمیسیون تنظیم بازار است

فرماندار بیرجند با بیان اینکه بهترین تصمیم برای چهارشنبه بازار قدیم ایجاد یک بازار روز در آن مکان است، گفت: از آنجایی که تعطیلی چهارشنبه بازار قدیم بر روی بازار شهر تأثیر دارد، تصمیم‌گیری در این زمینه با کمیسیون تنظیم بازار است.

ناصری اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری بیرجند بهسازی و زیباسازی فضای شهری است و در زمینه مکان‌هایی چون میدان شهدای عبادی به عنوان یکی از ورودی‌های شهر با همکاری و تعامل راه و شهرسازی می‌توان اقدامات بسیار خوبی را رقم زد.

وی در زمینه دغدغه‌های یکی از اعضای شورای شهر پیرامون مسائل فرهنگی در برخی از اماکن شهر، بیان کرد: همه اماکن تجاری باید دارای مجوز باشند و در این زمینه قانون به صراحت تکلیف تعیین کرده است.

متولیان فرهنگی در موضوع سگ‌گردانی ورود پیدا کنند

فرماندار بیرجند با بیان اینکه ایجاد پناهگاه سگ‌های بلا صاحب توسط شهرداری یک اقدام بسیار مثبت است، ادامه داد: در زمینه سگ گردانی نیز هر چند این موضوع یک کار خلاف قانون است اما بهتر است متولیان فرهنگی و به ویژه اصحاب رسانه در این زمینه کار کنند.

ناصری با اشاره به ضرورت پیگیری بحث تاییدیه ایمنی مخازن سوخت در مسیر محور بیرجند به مشهد گفت: در گذشته تمرکز مخازن سوخت در میدان امام خمینی و میدان آزادی بیرجند بود که خطرات بیشتری داشت.

وی در زمینه دغدغه شهردار بیرجند پیرامون ساخت و سازهای بدون پروانه برخی دستگاه‌های اداری اظهار کرد: همه نهادها و دستگاه‌ها تابع ضوابط و قوانین بوده و هیچکس مستثنی نیست.

فرماندار بیرجند بیان کرد: باید سیل‌های شهر بیرجند را در یک برنامه‌ریزی دقیق آزاد کنیم تا در صورت بارندگی سیل‌آسا خطری متوجه شهر نشود.

ناصری یادآور شد: در زمینه انتقال صنوف آلاینده از شهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است ولی انتقال آن باید سرعت بیشتری گرفته تا شاهد یک شهر صنفی الگویی باشیم.

وی ادامه داد: در مورد مراکز تفریحی بیرجند چون روستای تفریحی چهارده، منطقه بند دره و امیر شاه بخش خصوصی در برخی موارد ورود پیدا کرده است که باید منتظر به نتیجه رسیدن طرح‌های آنان باشیم.

کد خبر 4613783

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ناصری فرمانداری بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس

مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در این نشست تصمیم گیری شد دبیرخانه مجمع مشورتی دوره‌های مختلف شورا‌ها تشکیل و اعضای شورای پژوهش برای مرکز پژوهش‌های شهر بندرعباس انتخاب شود.

وی با بیان اینکه نشست دبیرخانه هر دوماه یکبار برگزار می‌شود، افزود: این دو موضوع می‌توانند در زمینه تصمیم گیری‌های کلان شهری کمک کنند.

نظری گفت: از تجربه، تخصص و ظرفیت‌های مشورتی اعضای دوره‌های گذشته در کمیسیون‌های مختلف استفاده می‌شود.

منتخب بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر و قشم در شورای اسلامی نیز گفت: منتخبان مردم در شهر و روستا با تصمیم گیری‌های خوب و بموقع خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند اتفاق‌های خوبی رقم بزنند.

فاطمه جراره افزود: شورا‌ها برای پیشبرد اهداف نظام نقش مهمی دارند و قانون گذار نیز برای آنها وظایفی را تعیین کرده است.

همچنین در این نشست اعضای دوره‌های گذشته و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر بندرعباس به تبادل تجربیات پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد