Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، رییس دانشگاه علم و صنعت از آغاز پروژه ساخت خوابگاه ۳۵۰ نفری پسرانه در محوطه دانشگاه و بهره برداری آن تا دو سال آینده خبر داد.   جبار علی‌ذاکری ضمن بیان این مطلب به ظرفیت پذیرش دانشجویان خوابگاهی در دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پذیرش بخشی از دانشجویان در سال جاری مازاد بر پیش‌بینی‌های انجام شده در دانشگاه اتفاق افتاد بنابراین با مشکلاتی در حوزه تأمین خوابگاه‌های دانشجویان دختر مواجه شدیم که این مشکل نیز با اختصاص خوابگاهی در نزدیکی دانشگاه رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دانشگاه علم و صنعت تجهیز خوابگاه‌های این دانشگاه به امکانات ورزشی را یکی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه در سال جاری دانست و گفت: در این زمینه سالن‌های ورزشی خوابگاه‌ها تجهیز شده‌اند و این امکانات برای سال جاری در خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت توسعه خواهد یافت.   وی با بیان اینکه هیچ خوابگاه رتبه پایین در خوابگاه دختران نداریم، گفت: تمامی خوابگاه‌های دختران این دانشگاه در رتبه یک و دو قرار دارند و برای بخش پسران نیز خوابگاه‌های ما در رتبه ۱، ۲ و ۳ قرار دارند؛ بنابراین خوابگاه‌هایی با رتبه‌های ۴ و ۵ در این دانشگاه نخواهیم داشت.    ذاکری از دریافت مجوز برای احداث یک خوابگاه جدید در دانشگاه علم و صنعت برای سال جاری خبر داد و گفت: این خوابگاه پسرانه با ظرفیت ۳۵۰ نفر دانشجو در داخل دانشگاه و در حدود ۴۲۵۰ متر احداث و کمبود ظرفیت خوابگاه‌هی در دانشگاه را پوشش خواهد داد؛ بنابراین اعتبارات نقدینگی ساخت این خوابگاه موجود است و با همکاری بانک‌ها طی دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش دانشجو دانشگاه علم و صنعت نقدینگی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر

بارش باران قبل از ظهر امروز در دزفول آغاز شد و پس از گذشت ساعتی از آغاز بارش‌ها خیابان‌های این شهر درگیر آبگرفتگی‌های شدید شدند.

آب باران با ارتفاع زیادی در خیابان‌ها جاری شد و خودرو‌های بسیاری در این آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند.

حجم آب جاری شده در خیابان‌ها به حدی بود که خودرو‌های گرفتار شده قادر به حرکت نبودند.

پس از پایان بارندگی که طبق اعلام هواشناسی ایستگاه هواشناسی صفی آباد دزفول تا ساعت دو بعد از ظهر ۹۹/۵ میلیمتر باران ثبت شد، نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌ها و تجهیزات خود به کمک مردم آمدند که در ادامه تصاویری از این امدادرسانی را مشاهده می‌کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نفربر‌های ارتش به خیابان‌های دزفول آمدند + تصاویر
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید