Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:06:15 GMT

جشنوراه ايده هاي برتر کشاورزي برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۸۹۱۱

جشنوراه ايده هاي برتر کشاورزي برگزار مي شود

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير جهاد کشاورزي از برگزاري جشنواره ايده هاي برتر کشاورزي و استفاده از ايده هاي برتر براي ايجاد کسب و کارهاي نوپا در حوزه هاي مرتبط خبر داد.

به گزارش ايرنا از وزارت جهاد کشاورزي، محمود حجتي روز شنبه طي نامه اي خطاب به معاونان، روساي سازمان ها و مديران عامل شرکت هاي وابسته بر اطلاع رساني و برگزاري جشنواره ايده هاي برتر کشاورزي در سطح کشور تاکيد کرد و گفت: اين جشنواره به منظور کشف ايده هاي جديد براي رفع مسائل و مشکلات بخش کشاورزي و تبديل آن به کسب و کارهاي نوپاست و جشنواره ايده هاي برتر بخش کشاورزي با محوريت سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج کشاورزي در تابستان امسال در موضوعات مختلف برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: به منظور انتخاب ايده هاي برتر، فهرست اولويت بندي شده از عناوين چالش ها، مسائل و مشکلات حوزه تخصصي مرتبط احصا و به سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج کشاورزي منعکس شود.
حجتي، نحوه پياده سازي ايده هاي برتر يا تبديل آنها به کسب و کارهاي نوپا و مشخص شدن چگونگي حمايت ها را مورد تاکيد قرار داد و اضافه کرد: اطلاع رساني گسترده به افراد ذينفع به طرق مقتضي انجام شود.
به گزارش ايرنا، جشنواره ايده هاي برتر کشاورزي، در بخش هاي دام و طيور، آب و خاک، گياه پزشکي، صنايع غذايي، شيلات و آبزيان، زراعت و باغباني، ماشين آلات کشاورزي، منابع طبيعي و آبخيزداري به منظور ايجاد کسب و کار نوپا برپا مي شود.
مهلت ارسال طرح ها تا 10 ارديبهشت است. مراسم اين جشنواره 25 تير سال 1398 در سازمان تحقيقات، ترويج و آموزش کشاورزي برگزار مي شود و ايده هاي برتر جوايز نفيس دريافت مي کنند.
اقتصام *9186 * 3063
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان عصر سه شنبه و مقارن با هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیأت علمی برتر مجموعه دانشگاه دامغان برگزار شد.

این آئین که در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد از ۲۰ استاد نمونه و سرآمد و ارتقا یافته قدردانی شد.

رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم به کسب رتبه جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در لیست «نیچر ایندکس» که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، دانشگاه دامغان در جایگاه نهم مؤسسات آموزشی کشور قرار گرفته است

اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها علاوه بر مأموریت گسترش کمی و کیفی آموزش و پیگیری راهبرد آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، نقش تربیت صحیح نسل را نیز بر عهده دارد.

حجت السلام رستمیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: معلمی با شأن بلند تعلیم و تربیت، ادامه مسیر رسالت انبیای الهی است و رسالت انبیای الهی برداشتن جهل و غفلت از جامعه بشری بوده و این در پرتو تعلیم و تربیت صحیح قابل دستیابی است.‌

وی هدف نهایی از کسب علم و عالم شدن را رسیدن به رشد و عقلانیت دانست و یکی از جلوه‌های آن را تمرکز تلاش‌ها و آثار استاد شهید مطهری بر این محور بسیار مهم معرفی کرد.

کد خبر 6099750

دیگر خبرها

  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی