Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ه) با توجه به قرار گرفتن برخی از اراضی ساکنان در حریم 60 متر دریا گفت:به دلیل مشکل حقوقی این اراضی، نمی‌توانیم آن را به ساکنان واگذار کنیم، دستگاه‌های متولی، حریم 60 متر دریا را اعلام کنند درصورتی که این اراضی در حریم دریا نباشند آماده واگذاری اراضی به ساکنان هستیم.به گزارش بلاغ،علی الهیاری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: برخی از اراضی در حریم 60 متر دریا هستند که در صورت اعلام حریم 60 متری، آماده واگذاری اراضی به ساکنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای واگذاری اراضی تحت مالکیت این نهاد به محرومین و نیازمندان بیان داشت: تعداد 120 خانوار در نوار بلوار ساحلی که اغلب آن‌ها در محلات خواجه عطا و سیم بالا بندرعباس در زمین‌های تحت مالکیت کمیته امداد امام خمینی(ه) هرمزگان قرار داشتند شناسایی شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) هرمزگان، به برنامه‌ریزی و رایزنی‌های دو ساله این  اداره کل با کمیته امداد امام خمینی (ه) کشور اشاره کرد و گفت: نتیجه این رایزنی‌ها، کسب مجوز برای اعطای سند مالکیت این اراضی به ساکنان بود.

الهیاری با اشاره به شرایط سهل واگذاری این اراضی به ساکنان ابزار داشت: آن دسته از ساکنان که مددجوی کمیته امداد استان هرمزگان هستند اراضی به صورت کاملاً رایگان جهت اخذ سند به آنان واگذار می‌شود.

به گفته وی، به ساکنانی که مددجو این نهاد نیستند و متراژ زمین‌هایش تا 150 متر مربع باشد، از مجموع کل ارزش کارشناسی شده زمین از 70 درصد تخفیف برخودار خواهند شد و الباقی دیگر یک سوم نقد و باقی‌مانده به صورت اقساط سه ساله می‌تواند بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) هرمزگان اضافه کرد: ساکنانی که متراژ زمین‌هایشان  از 150 متر مربع بیشتر باشد، تا 150 متر به صورت 70 تخفیف محاسبه می‌شود و مازاد 150 متر نیز از تخفیف 50 درصدی برخودار می‌شوند و الباقی به صورت یک سوم نقد و مابقی دیگر به صورت اقساط سه ساله است.

الهیاری گفت: تاکنون به هشت خانواده که مدارک و تشکیل پرونده آن‌ها به اتمام رسیده است، سند اعطا شده است.

وی با توجه به قرار گرفتن برخی از اراضی ساکنان در حریم 60 متر دریا گفت: به دلیل مشکل حقوقی این اراضی، نمی‌توانیم آن را به ساکنان واگذار کنیم، دستگاه‌های متولی، حریم 60 متر دریا را اعلام کنند درصورتی که این اراضی در حریم دریا نباشند آماده واگذاری اراضی به ساکنان هستیم.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی