Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در بازدید از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و محمدیه تاکید کرد: باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام، مدیرعامل این شرکت  ه همراه مجری و مدیران اجرایی و فنی خط 7 از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و میدان محمدیه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی بخش شرقی- غربی خط 7 از ایستگاه بسیج تا مهدیه طی چند ماه آینده، تاکید کرد: با توجه به آنکه ورودی در حال احداث میدان محمدیه ،خط 7 را به خط 1 متصل می کند، باید هرچه سریع تر عملیات نصب پله های برقی جهت راه اندازی این ایستگاه طی ماه جاری انجام شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، همچنین با توجه به عبوری بودن ایستگاه های قیام و 17 شهریور از فضای اتاق های فنی بازدید کرده و به تکمیل سیستم سیگنالینگ و نصب تجهیزات تاکید کرد.

 امام تصریح کرد: باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

امام با اشاره به اینکه برای بازگشایی ایستگاه های بسیج و محمدیه نیاز به ایمن سازی و آماده سازی ایستگاه های بخش میانی شامل ایستگاه مولوی ، 17 شهریور ، میدان قیام، آهنگ و محلاتی داریم، افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی در ایستگاه های مذکور در دو حوزه ساختمانی و تجهیزات در حال اجرا است باید در این زمینه تسریع صورت گیرد تا مسافر گیری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده است بازدید و رصد هفتگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) از ایستگاه های مذکور که در مراحل تکمیل و آماده سازی برای بهره برداری قرار دارد، به طور مستمر صورت گیرد.

در ادامه از پیمانکاران و مشاوران فاز دوم بخش شمالی خط 7 مترو به طول 5/7 کیلومترکه در اسفند ماه سال 97 با 3  ایستگاه هلال احمر، دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت به بهره‌برداری رسید با ارایه لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بازدید علی امام خط7 مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو