Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان کالا، ناجا نیز این رویکرد را در اولویت برنامه های خود در سال ۹۸ قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرهنگ «شهاب عزیززاده»، صبح امروز (۲۱ اردیبهشت) در مراسم تقدیر از نخبگان جامعه کار و تولید ایلام، اظهار کرد: ضربه ای که قاچاقچیان با ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارند، به اقتصاد کشور وارد می کنند را نمی توان به راحتی جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: کمترین تاثیر مخرب این موضوع بیکاری کارگران ایرانی است که تبعات اجتماعی خاص خود را به دنبال خواهد داشت.

 

جانشین فرمانده انتظامی ایلام، تصریح کرد: بیکاری کارگر ایرانی به افزایش بزهکاری های اجتماعی و ایجاد مشاغل کاذب می انجامد که به اقتصاد ملی به شدت ضرر می رساند.

 

سرهنگ عزیززاده، تاکید کرد: همه ارگان های باید به منظور حمایت از کالای ایرانی به به رونق اشتغال کارگری ایرانی می انجامد منسجم و هماهنگ عمل کنند.

 

وی، با اشاره به مشکلات ناشی از عرضه مرغ در استان طی هفته های اخیر، گفت: نیروی انتظامی نیز در راستای جلوگیری از خروج این ماده غذایی مورد نیاز مردم ورود کرده طی روزهای گذشته از خروج ۳۸۰۰ قطعه مرغ از استان جلوگیری شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی ایلام، همچنین به کاهش بزه سرقت در استان اشاره کرد و افزود: هم اکنون وضعیت استان از این منظر بهبود یافته و هم اکنون در جایگاه ۲۸ کشور قرار داریم.

 

سرهنگ عزیززاده، در خصوص حوزه اقتصاد و نقش نیروی انتظامی نیز در این زمینه، خاطرنشان کرد: حوزه اقتصادی باید پویا و در حوزه قاچاق کالا به صورت جدی عمل کرد که تاکنون استان موفقیت نسبی داشته ایم و امسال نسبت به مشابه سال قبل مبارزه با این آسیب چندی برابر افزایش یافته است.

 

وی ابراز امیدواری کرد در سال رونق تولید بتوانیم همه در جهت کمک به اقتصاد ملی و کاهش وابستگی به خارج گام برداریم.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مسجد برجام اردبیل شیراز اصفهان راهپیمایی برنامه های ماه رمضان قاچاق کالا ناجا کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور