Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@02:44:10 GMT

5 دلیل برای خرید گوشی Huawei Y9 2019

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۹۲۳۵

سری گوشی های Y هوآوی با رویکردی جوان پسند و با در نظر گرفتن دو اصل کارایی بالا در کنار قیمت مناسب و طراحی عرضه می‌شوند و در سال جاری این شرکت با معرفی Y9 2019 دوباره نشان داده که می‌تواند محصولی بسیار عالی و با کیفیت را در این سری پیش روی مشتریان خود قرار دهد.

اما اگر از منظر بیرونی به این گوشی نگاه کنیم چه ویژگی‌های جذابی وجود دارند که می‌توانند دلایل اصلی ما برای خرید Huawei Y9 2019 باشند؟

نمایشگر گسترده و بزرگ با حاشیه تصویر بسیار اندک

 طراحی گوشی‌های جدید با الهام گرفتن از ایده ناچ باعث شده بتوانیم در یک فضای یکسان، نمایشگر بزرگتری را برای گوشی هوشمند در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هوآوی Y9 2019 نیز شاهد چنین اتفاقی هستیم و نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی که نسبت طول به عرض تصویر سینمایی 19.5 به 9 دارد، در یک قالب جمع و جور جای گرفته تا ضمن زیبایی بیشتر، کار کردن با گوشی نیز ساده‌تر شود.

هوآوی در این گوشی از یک پنل با رزولوشن FullHD+ استفاده کرده که با در نظر گرفتن نسبت تصویر سینمایی، ساختاری استاندارد را برای تماشای فیلم و محتوای باکیفیت ایجاد می‌کند.

در کنار ویژگی‌های فنی مطلوب، این نمایشگر به قابلیت محافظت از چشم کاربر یا همان Eye Protection نیز مجهز شده است که با تغییر طیف انوار تابیده شده از سمت نمایشگر به چشم کاربر، ساختاری ایجاد می‌کند که در استفاده طولانی مدت، آسیب وارده به چشم کاربر کمتر شود. این موضوع همچنین از سوی موسسه آلمانی و معتبر TÜV Rheinland نیز مورد تأیید قرار گرفته است.

مجموعه‌ای از قابلیت های هوشمند در قالب 4 دوربین!

هوآوی Y9 2019 یکی از معدود گوشی‌های هوشمند در بازار است که به دوربین جلوی دوگانه مجهز شده است و کاربران می‌توانند کیفیت بسیار بالایی را در هنگام ثبت عکس‌های سلفی با آن تجربه کنند.

دوربین‌ سلفی این دستگاه شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم مناسب f/2.0 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان است و در پشت دستگاه نیز شاهد استفاده از همین ترکیب با سنسورهای 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. گشودگی در نظر گرفته شده برای دیافراگم این گوشی در دو سمت به Y9 2019 کمک می‌کند بتواند تصاویر بسیار روشنی را حتی در نور کم به ثبت برساند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این گوشی استفاده از هوش مصنوعی برای عکسبرداری است که بهترین تنظیمات را برای عکس‌برداری از یک سوژه خاص به کار می‌گیرد. هوآوی در Y9 2019 نزدیک به 500 سوژه را در قالب 22 دسته تشخیص داده تا شما بتوانید بدون نیاز به تنظیم کردن المان‌های دوربین به صورت دستی، بهترین کیفیت عکاسی را بدست بیاورید.

یکی از ویژگی‌های برجسته دوربین Y9 2019 این است که می‌تواند شرایط نورپردازی مصنوعی سه بعدی را به گوشی اضافه کند تا عکس‌هایی شبیه آتلیه را با بکگراند‌های تیره و خاص به ثبت برسانید.

قابلیت تشخیص چهره مطمئن، سریع و با دقت بالا

یکی از راهکارهایی که به مدد دوربین با کیفیت بالای سلفی این گوشی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت قابلیت فیس آنلاک است. برای احراز هویت کاربر در این گوشی راهکار جدید فیس آنلاک نسبت به نسل قبلی خود کیفیت بسیار بالاتری داشته و حالا توانایی احراز هویت با اسکن چهره از زاویای مختلف و کیفیت بسیار بالا ممکن شده است.

شارژدهی بی‌وقفه

بسیاری از ما این روزها به عنوان دستگاه اصلی خود برای استفاده از اینترنت و کاربری‌های روزمره از گوشی هوشمند استفاده می‌کنیم، این استفاده گسترده نیازمند آن است که دستگاه ما توانایی شارژدهی بالا و همراهی در سراسر روز را داشته باشد. در این زمینه نیز گوشی Huawei Y9 2019 می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل باشد.

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شارژدهی بسیار عالی دارد و با توجه به نمایشگر و پردازنده کم مصرف آن می‌تواند بیشتر از یک روز کامل شارژدهی داشته باشد. این گوشی برای شارژ شدن کامل نیز نیاز به 2.5 ساعت زمان دارد.

همانطور که گفتیم این گوشی به صورت پیش فرض مدیریت توان مصرفی بسیار کاربردی دارد و برای نرم‌افزارهای با مصرف انرژی بالا گزارشی تهیه میکند و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. در این حالت کاربر می‌تواند بهترین تصمیم را در مورد این نرم‌افزارها گرفته و حتی با بررسی دقیق، نرم‌افزارهای مخرب را نیز شناسایی کند.

بنابر اعلام هوآوی این گوشی می‌تواند با یک بار شارژ کامل حداکثر 9 ساعت نمایش ویدئو، 65 ساعت پخش موسیقی و یا 14 ساعت مکالمه بر بستر 4G را ارائه دهد.

کارایی مطلوب، قیمت عالی

 یکی از مواردی که شاید دلیل اصلی بسیاری از افراد برای خرید یک گوشی توسط کاربران باشد قیمت مناسب و ارزش خرید بالاست. در این حال Huawei Y9 2019 با ارائه قیمت مناسب در کنار کارآیی مطلوب می‌تواند از بهترین گزینه‌ها باشد.

این گوشی به یک تراشه میان رده رو به بالای Kirin 710 مجهز شده که فناوری ساخت 12 نانومتری دارد و بنابر اعلام شرکت سازنده در برابر نسل قبلی خود یعنی Kirin 659 در Y9 2018 تا 75 درصد عملکرد بهتر تک هسته‌ای و تا 68 درصد عملکرد بهتر چند هسته ای دارد و در عین حال میزان توان مصرفی آن نیز تا 30 درصد کمتر شده است.

هوآوی این تراشه را در Y9 2019 در کنار قابلیت GPU Turbo به‌کار‌گرفته که توان پردازش گرافیکی دستگاه را تا دو برابر بیشتر از نسل قبل افزایش می‌دهد و می‌توان Y9 2019 را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمینگ رده بالا در گوشی‌های میان رده تبدیل کند.

هوآوی Y9 2019 در حال حاضر بصورت رسمی در بازار کشور با 18 ماه گارانتی اصلی به همراه 2 رنگ آبی و مشکی است. در نهایت اگر قصد خرید یک محصول خوش‌قیمت با کارایی بالا را دارید، Y9 2019 هوآوی را حتماً مد نظر داشته باشید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زیبایی گوشی های هوشمند گوشی هوشمند مد هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!

 ۲۶ فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران توجه رهگذران را به خود جلب کرد. رهگذران که شاهد درگیری بودند، ناگهان با صحنه تلخ و عجیبی مواجه شدند.

مرد جوان گوشی تلفن همراهی در دست داشت و زن جوان با اصرار از او می‌خواست گوشی‌اش را پس بدهد اما در یک لحظه مرد عصبانی دست به جیب شد و با بیرون آوردن یک چاقو ضربات متعددی به زن جوان زد و پا به فرار گذاشت.شاهدان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما ۱۹ ضربه چاقو او را به کام مرگ کشاند. گزارش قتل زن جوان به بازپرس سالار صنعتگر اعلام شد و تیم جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کردند.

هویتی برای قاتل

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل، مشخص شد محل سکونت زن جوان چند خیابان پایین‌تر از محل قتل بوده است. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: زن جوان اصرار داشت که گوشی تلفن همراهش را از قاتل بگیرد اما او ممانعت می‌کرد و می‌خواست محتویات داخل گوشی را ببیند. به همین دلیل مقتول به دنبال مرد جوان می‌دوید و فریاد می‌کشید.

خیلی زود محل زندگی مقتول و خانواده‌اش شناسایی شد و در تحقیقات از آنها مشخص شد مقتول مدتی قبل از همسرش جدا شده و با فرزندش زندگی می‌کرده است. مدتی قبل او با مردی به نام پژمان آشنا شد.

اما بعد از چند ماه زن جوان تصمیم به جدایی گرفت اما مرد جوان موافق جدایی نبود. با این اطلاعات احتمال ارتکاب قتل از سوی پژمان قوت گرفت و کارآگاهان با دریافت عکس وی و نشان دادن به شاهدان ماجرا مطمئن شدند که قتل از سوی او رخ داده است.

همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری تصاویر ضارب را بدست آوردند که با تطبیق عکسی که از پژمان در دست داشتند، تأیید می‌کرد که او قاتل فراری است.

دستگیری در شمال

با شناسایی هویت قاتل، تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند، اما مرد جوان آنجا را ترک و فرار کرده بود. تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه رد او در یکی از شهرهای شمالی کشور بدست آمد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از هماهنگی‌های قضایی، راهی محل مخفیگاه متهم شده و او را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به پایتخت، به قتل ناخواسته زن جوان اعتراف کرد. پژمان، برای تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نمی‌دانستم مرتکب قتل شده‌ام

مرد جوان که به اتهام قتل بازداشت شده، مدعی است پس از ضربه زدن به زن جوان و هنگام فرار از اینکه زن مورد علاقه‌اش به قتل رسیده بود، اطلاع نداشته و بعد از دستگیری متوجه شده است.

با مقتول چطور آشنا شدی؟

۵ ماه قبل در یکی از خیابان‌های شمال تهران با او آشنا شدم. رابطه‌مان اوایل در حد تلفن و پیامک بود، اما کم کم قرار ملاقات‌ها شروع شد و مدام همدیگر را می‌دیدیم. به خودم که آمدم متوجه شدم او را خیلی دوست دارم و او همان زنی است که سال‌ها دنبالش بودم.

با این همه علاقه چرا او را به قتل رساندی؟

قصدم کشتن نبود. اصلاً نمی‌دانستم که او را کشته‌ام. وقتی او را زدم و فرار کردم نگران حالش بودم اما جرأت نمی‌کردم تماس بگیرم.

می‌دانستم پلیس در تعقیبم است و می‌ترسیدم که لو بروم از طرفی هراس این را داشتم که بشنوم او کشته شده است.

چرا تلفنش را گرفته بودی؟

شک کرده بودم. رابطه ما خیلی خوب بود اما از یک هفته قبل از قتل همه چیز تغییر کرد. رفتارش سرد شده بود و تلفن‌هایم را پاسخ نمی‌داد. از هر ۱۰ پیام یک پیام را جواب می‌داد. پیگیر رفتارش شدم و او گفت که دیگر نمی‌خواهد با من ادامه دهد و خواست که با او تماس نگیرم.

چرا؟

خودم هم نمی‌دانم، رابطه‌مان خوب بود و حتی قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما یک دفعه تغییر کرد، احساس می‌کردم شخص دیگری وارد زندگی‌اش شده است و باید به این موضوع پی می‌بردم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

به مقابل خانه‌اش رفتم و از او خواستم گوشی تلفن همراهش را بدهد تا آن را بررسی کنم. تصور می‌کردم اگر پای شخص سومی در این میان باشد، بی‌شک پیام‌ها یا تماس‌هایش را در گوشی می‌بینم. اما او نمی‌خواست تلفنش را ببینم و زمانی که گوشی او را به زور گرفتم، تا چند خیابان آن طرف‌تر دنبالم آمد.

چرا چاقو داشتی؟

چاقو را بردم تا او را بترسانم و بتوانم گوشی تلفن همراهش را بگیرم و با بدست آمدن رمز گوشی، وارد آن شوم و بفهمم که آیا به من خیانت کرده است یا خیر.

چند ضربه به او زدی؟

نمی دانم، خیلی عصبانی بودم. پلیس می‌گوید که ۱۹ ضربه زده‌ام. آن زمان چون حالم را نمی‌فهمیدم، به یاد ندارم چند ضربه زده‌ام.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!