Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل-ايرنا- مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اردبيل گفت: امسال تاکنون در عمليات هاي مختلف در مجموع بيش از 6 هزار متر مکعب ريزش برداري در جاده اردبيل - سرچم انجام شده است.

به گزارش ايرنا، علي رحمتي روز شنبه در بازديد از محور اردبيل - سرچم افزود: کوهستاني بودن منطقه، شرايط جوي و بارش برف و باران باعث ريزش کوه در اين محور مواصلاتي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: در برخي عمليات راهداري همزمان با برف روبي و نمک پاشي در ارتفاعات ريزش برداري نيز انجام شده تا ايمني تردد در اين محور براي رانندگان تامين شود.
او با اشاره به آخرين وضعيت ريزش برداري در جاده سرچم بيان کرد: در روزهاي اخير نيز 400 متر مکعب ريزش برداري در کيلومتر 105 و 106 جاده اردبيل- سرچم انجام شده و هم اکنون تردد در اين محور برقرار است.
عضو شوراي ترافيک استان اردبيل با بيان اينکه ايمن سازي جاده يکي از الويت هاي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي است، گفت:عمليات ريزش برداري و لق گيري جاده ها در صورت نياز مجددا انجام مي شود.
دبير کميسيون مديريت ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي استان اردبيل با تقدير از همکاري پليس راه در مديريت ترافيک و ريزش برداري در اين محور افزود: محور اردبيل - سرچم از محورهاي پر ترافيک استان به ويژه براي خودروهاي سنگين است و به همين دليل عمليات ايمني راهداري با دقت و مراقبت تردد خودروها انجام مي شود.
مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اردبيل اظهار داشت: در برخي مواقع راهداران با تجهيزات لازم به ارتفاعات صعود کرده و نسبت به تثبيت سنگ هاي لق و ايمن سازي جاده اقدام مي کنند.
جاده سرچم 178 کيلومتر طول دارد که حدود 50 کيلومتر از آن در منطقه کوهستاني قرار دارد. اين جاده در سال 90 به بهره برداري رسيده است.
/6016/6130
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حامد نصیرایی از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز این محور اصلاح شد.

وی گفت: برای این طرح بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه با اشاره به اینکه نگهداری و ارتقا ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است گفت:  تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال دارد. 

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه