Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه بحرین، در جریان سفری رسمی به انگلیس، با ملکه این کشور دیدار و همراه او در یک مسابقه بین‌المللی سوارکاری حضور یافت. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین در جریان سفر به انگلیس، با ملکه «الیزابت دوم» دیدار کرد و به همراه او، در یک مسابقه سوارکاری در چارچوب جشنواره بین‌المللی اسب‌های سلطنتی «ویندسور» در مقر پادشاهی انگلیس حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی بحرین( بنا) نوشت، پادشاه بحرین و ملکه انگلیس در این دیدار درباره «روابط ممتاز تاریخی و تقویت همکاری و هماهنگی مشترک در زمینه‌های مختلف» بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار، شماری از مسئولان، از جمله شاهزاده «اندرو دوک یورک» حضور داشت.

روزنامه «گاردین» در این‌باره نوشت، دعوت رسمی ملکه انگلیس از پادشاه بحرین برای حضور در این جشنواره، موجب اعتراض برخی از فعالان حقوقی مقیم انگلیس شده است که می‌گویند مقامات بحرین در حق مخالفان ظلم کرده و نقض حقوق بشر در این کشور را نقض می‌کنند.

وضعیت حقوق بشر در بحرین اسفناک است

«علی مشیمع» پسر «حسن مشیمع» یکی از برجسته‌ترین مخالفان زندانی در بحرین، در نامه‌ای به روزنامه گاردین، اعلام کرد قصد دارد در مقابل مکان برگزاری جشنواره اعتراضات خود را اعلام کند تا افکار عمومی را متوجه این موضوع بکند.

دعوت از پادشاه بحرین برای حضور در این جشنواره همچنین انتقاداتی را از سوی «کمپین ضد تجارت سلاح» و «مرکز حقوق و دموکراسی بحرین» Bird))، که مقر آن در لندن است، به همراه داشته است.

انتهای پیام/

R1016196/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" اخبار "بحرین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس اخبار بحرین اخبار انگلیس اخبار بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس

زین الدین زیدان مهمان ویژه گرندپری میامی است.

طرفداری | زین الدین زیدان مسئول اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی بود.

در بعضی از پیست های فصل جاری فرمول یک، پیش از مسابقه اصلی یک مسابقه اسپرینت یا سرعتی نیز برگزار می شود. در مسابقه اسپرینت امروز در گرندپری میامی، مکس فرستاپن، چارلز لکرک و سرخیو پرز  به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. جوایز این افراد را زین الدین زیدان اهدا کرد.

زین الدین زیدان در کنار سه راننده برتر مسابقه اسپرینت گرندپری میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد