Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی و ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با ماشین سازی نخواهد بود. آفتاب‌‌نیوز : بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با ماشین سازی نخواهد بود و به همین منظور با تایید کادرپزشکی اردو را ترک کرد.
پرسپولیس امشب در حالی به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود که بشار رسن را در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک خوش تکنیک سرخ ها از ناحیه زانو دچار مصدومیت است و به همین دلیل نمی‌تواند در مقابل تیم تبریزی به میدان برود.
او دقایقی قبل اردوی پرسپولیس را ترک کرد و حتی در همین زمینه شنیده می‌شود که رسن به زودی کتف خود را نیز به تیغ جراحان می سپارد تا آن مشکل قدیمی اش نیز تا زمان بهبودی مصدومیت زانو حل شود.
با مصدومیت رسن احمد سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس قرار میگیرد و باید دید آیا در این بازی برانکو به ترابی نیز بازی می‌دهد یا خیر.
ایلنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که همه منتظر انتقال اوستون اورونوف هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان به استقلال بودند، این بازیکن در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای با قراردادی یک و نیم ساله به رقیب این تیم یعنی پرسپولیس پیوست.

سرخ‌پوشان با حضور این ستاره ازبکستانی جان دوباره‌ای گرفتند و حالا اورونوف در کمتر از ۵ ماه تبدیل به ستاره بی، چون و چرای قرمز‌ها شده و محبوبت خاصی را در بین تماشاگران پیدا کرده است. اورونوف در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته است موفق شده ۵ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند.

حالا با درخشش این هافبک ۲۳ ساله و پیشنهاد احتمالی تیم‌های خارجی به وی، مدیریت باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و در تلاش است تا به منظور حفظ این ستاره ازبکستانی مدت قرارداد اورونوف را افزایش دهد. مذاکرات اولیه در این خصوص صورت گرفته و طرفین منتظر پیشنهادات یکدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی