Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@13:48:07 GMT

بیان نامناسب در تذکر لسانی دافعه ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۰۱۷۷

بیان نامناسب در تذکر لسانی دافعه ایجاد می‌کند

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منكر شهرستان آباده امروز، 21 اردیبهشت‌ماه با حضور سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس در این شهرستان برگزار شد.
سلیمان مهدوی در این نشست با بیان اینکه امر به معروف حاکمیتی نیست و باید نگاه مردم را به این مقوله تغییر دهیم، گفت: نگرش مردم نسبت به امر به معروف چندان مطلوب نیست و این فریضه الهی بیشتر به عنوان مزاحمت قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از عواملی که برای این فریضه دافعه ایجاد می‌کند، شیوه بیان و نوع مطرح کردن معروف و منکر یا همان تذكر لسانی است که این موضوع به دلیل عدم آموزش است.
مهدوی در ادامه با تأكید بر بررسی مشكلات ستاد شهرستان آباده گفت: به‌منظور منسجم شدن چارچوب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آباده، ابتدا باید دبیرخانه دائمی این ستاد در شهرستان آباده راه‌اندازی شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس با اشاره به نگاه ویژه ستاد استان به شهرستان آباده در اجرای این فریضه واجب، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم آن‌گونه که شایسته است، امر به معروف و نهی از منکر در اولویت کار مسئولان شهرستان آباده قرار بگیرد.
یادآور می‌شود، در ابتدای این جلسه تعدادی از مسئولان گزارشی اجمالی از عملکرد حوزه اجرایی مربوطه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آباده را ارائه کردند و در ادامه بر لزوم تشدید نظارت و مبارزه با روزه خواری در ایام ماه مبارک رمضان تأكید شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي امر به معروف و نهي از منكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها