Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@15:52:57 GMT

ایوانکا ترامپ این تصویر را از توئیتر خود حذف کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۰۵۶۶

ایوانکا ترامپ این تصویر را از توئیتر خود حذف کرد

اقدام دختر رئیس‌جمهور آمریکا در انتشار عکسی که در آن سندی با عنوان «راهبرد امنیت ملی» به چشم می‌خورد، بحث برانگیز شد.

به گزارش اسپوتنیک، ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه عکسی را از خودش در کنار دیوید مالپاس، رئیس بانک جهانی، در توئیترش منتشر کرد که بر روی میز کنار آن‌ها سندی با عنوان «راهبرد امنیت ملی» به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه راهبرد امنیت ملی یک سند فوق محرمانه نیست، برخی می‌گویند وجود این سند در نشستی با حضور یکی از مقامات و کارشناسان ارشد اقتصادی جای ابهام دارد.

ایوانکا ترامپ ظاهرا این تصویر را بنا به دلایلی حذف و بار دیگر آن را با تصویری جایگزین کرد که بخشی از این سند حذف شده بود. در این توئیت جدید که هنوز هم بر صفحه شخصی وی قرار دارد، آمده است که دو طرف درباره ابتکار مالی زنان کارآفرین گفتگو کردند.

به نظر می‌رسد که این سند مربوط به راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا است که دسامبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در سایت اینترنتی کاخ سفید در دسترس قرار دارد با این حال هنوز هم پرسش‌هایی مطرح است درباره این که چرا این سند در نشستی با حضور مقام بانک جهانی و ایوانکا ترامپ که به پدرش در امور آموزش مشاوره می‌دهد، آورده شده است.

شایان ذکر است این نخستین بار نیست که دختر رئیس‌جمهور آمریکا عکسی جنجال‌برانگیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند، پیش از این نیز او با انتشار عکسی از خود و کودکش در اینستاگرام جنجال به پا کرده بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ایوانکا ترامپ آمریکا امنیت ملی امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی عکسی از پریناز ایزدیار در فضای مجازی منتشر شده است که در آن حلقه به دست دارد. پیش تر هم عکسی از پریناز ایزدیار با حلقه در دست در فستیوال فیلم مراکش منتشر شده بود. این تصاویر کنجکاوی مخاطبان خانم بازیگر را برانگیخته است که آیا او زادواج کرده است یا خیر؟

کد خبر 847402 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم ازدواج - طلاق بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور انگشتر

دیگر خبرها

  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام