Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاري آريا - فرماندار آبيک گفت: مهندس زاهدي استاندار قزوين فردا با حضور در آبيک کلنگ زني و افتتاح چند پروژه را در برنامه‌هاي خود خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري آريا ، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبيک در نشستي خبري با تشريح برنامه هاي سفر استاندار در روز يکشنبه 22 ارديبهشت ماه در شهرستان آبيک اظهار داشت: مهندس زاهدي استاندار قزوين فردا با حضور در آبيک کلنگ زني و افتتاح چند پروژه را در برنامه‌هاي خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وي افزود: افتتاح بخش دياليز بيمارستان شهدا با 7 تخت و ظرفيت 9 تخت که با اعتبار يک و نيم ميليارد تومان احداث شده است؛ همچنين کلنگ زني فاز تکميلي مجتمع خدماتي  مرادي که با اعتبار 60 ميليارد تومان براي ساخت هتل ، رستوران و بخشهاي مختلف خدماتي در اين مجتمع محقق خواهد شد.
 فرماندار آبيک افزود: همچنين کلنگ زني زمين محل احداث ساختمان اداره ميراث فرهنگي گردشگري و صنايع دستي شهرستان آبيک، بازديد از آمادگاه آبيک و همچنين شرکت مژده وصل شيراز که از واحدهاي خوب صنعتي توليد قطعات خودرو مي باشد، خواهد بود .
شهرام احمد پور در ادامه اظهار داشت: در خصوص اقدامات جهت ارتقاء کيفيت آب شرب شهر آبيک هم اکنون چاه شماره 19 وارد مدار شده و اقدامات لازم جهت ورود چاه شماره 20 نيز در حال انجام است که طي روزهاي آينده اين امر محقق خواهد شد و قطعاً در افزايش کيفيت و طعم آب شرب آبيک تاثير بسزايي خواهد داشت.
 وي در خصوص انتقال آب سد طالقان به آبيک نيز اظهار کرد: در جلسه اخير که در استان با حضور داوود محمدي نماينده مردم قزوين آبيک و البرز، بنده و امام جمعه شهرستان آبيک و مسئولان امور آب استان داشتيم مقرر شد 20 ميليارد تومان هزينه لوله گذاري به شرکت پيمانکار اختصاص داده شود که کارها در حال انجام است تا پاييز امسال  آب سد طالقان به آبيک برسد. فرماندار آبيک در ادامه با اشاره به اينکه تحريم ها، تامين مواد اوليه و تخصيص ارز از مشکلات واحدهاي صنعتي و شرکت هاي شهرستان مي باشد اظهار داشت: در سال 97 با پيگيري ها و بازديدهاي مکرر از شرکت ها و کارخانجات شهرستان به دنبال رفع مشکلات آنان بوديم و بحمدلله تعداد تعديل نيرو در سال 97 به مراتب بهتر از سال 96 در شهرستان آبيک بود.
 وي گفت: امسال نيز بازديدهاي مستمر و جلسات مختلفي با صاحبان مشاغل و واحدهاي صنعتي داريم تا مشکلات موجود را برطرف نموده و شاهد رونق توليد در شهرستان بوده و شاهد تعديل نيرو در شرکت ها نباشيم کما اينکه در سال گذشته  شاهد افتتاح چندين شرکت در شهرک هاي صنعتي کاسپين يک و دو بوديم که در برخي از اين شرکت‌ها تا 60 نفر افزايش نيرو  داشتيم ‌.
فرماندار آبيک در ادامه در خصوص تصميم شوراي معادن در رابطه با پيغمبر کوه نيز اظهار داشت: در آن جلسه به  مطالبه مردم که همان عدم تخريب پيغمبر کوه مي‌باشد تاکيد شد و مقرر شد از شرکت سيپورکس تا سه راه زياران نبايد فعاليت معدني جديد صورت پذيرد؛ معادن داراي مجوز نيز بايستي بررسي شوند که مهلت بهره برداري آنان تمام شده يا خير و در خصوص معدن 181 هکتاري نيز مقرر شد کميته اي تشکيل و نظر کارشناسي ارائه شود تا تصميم گيري نهايي صورت پذيرد.
فرماندار شهرستان آبيک افزود:
گزينه پيشنهادي شوراي شهر خاکعلي براي شهرداري اين شهر از سوي وزارت کشور تاييد نشد.
به گفته وي شرايط جديدي براي شهرداران لحاظ شده که گزينه مورد نظر شوراي خاکعلي نتوانسته نظر وزارت کشور را بدست آورد و شوراي خاکعلي بايد گزينه ديگري معرفي نمايد .
فرماندار شهرستان آبيک در ادامه گفت: بنابر اظهارات مهرام، رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان قزوين، 50 ميليارد ريال اعتبار بيمارستان شهداي آبيک ابلاغ شده که براي آماده‌سازي و تجهيز بيمارستان اعم از اتاق عمل و سي‌سي‌يو و غيره هزينه خواهد شد و هفته آينده فراخوان برون‌سپاري بيمارستان به بخش خصوصي بصورت خريد خدمت با ارائه خدمات با تعرفه دولتي انجام مي‌شود.

شهرام احمدپور تصريح کرد: با رايزني هاي صورت گرفته با يکي از مديران کل استان قزوين، مقرر شده تجهيزات مورد نظر بيمارستان شهداي آبيک ليست و به وزارت بهداشت و درمان ارائه شود و از سوي وزير بهداشت بين 10 تا 20 ميلياد ريال اعتبار به اين بيمارستان تخصيص يابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک فرماندار احمدپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد

ایسنا/همدان امروز ۸ اردیبهشت پروژه پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق شهرستان بهار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بهار و معاون فنی اورژانس استان همدان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مجتبی فیض‌اللهی در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسیر حسن قشلاق و میدان حسن قشلاق به عنوان یک شاهراه بوده که خودروها، مسافران، توریست‌ها و گردشگران بسیاری از استان‌های شرق، غرب و جنوب به سمت غارعلیصدر از این مسیر و محور دارای تردد هستند و همواره جای خالی یک پایگاه امداد جاده‌ای در این محور گردشگری به لحاظ مدیریت بحران قابل احساس و حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اهالی روستای حسن قشلاق برای احداث ساختمان پایگاه امداد جاده‌ای این محور زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰ مترمربع اهداء کردند، افزود: این پایگاه امداد جاده‌ای با اعتبار پیش‌بینی شده سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی احداث خواهد شد. 

فیض‌اللهی با اشاره به اینکه بخشی از این اعتبار پروژه افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان از سال گذشته آماده شده و موجود است، خاطرنشان کرد: بخش دیگر این اعتبار را نیز از طریق کمیته شورای برنامه‌ریزی پیگیری خواهیم کرد و به طور قطع در صورت تخصیص اعتبار لازم این پروژه تا پایان سال و یا اوایل سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان بهار در حال حاضر دارای دو پایگاه شهری و چهار پایگاه امداد جاده‌ای است که در هر یک از پایگاه‌ها شش تا هفت نفر از همکاران اورژانس پیش‌بیمارستانی مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

فیض‌اللهی اضافه کرد: به مرکز بهداشت و درمان شهرستان تأکید کرده‌ایم که بررسی لازم در سطح شهرستان داشته باشند و اگر منطقه‌ای نیاز به احداث پایگاه امداد جاده‌ای دارد، معرفی کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان