Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:36:31 GMT

چیدن گیاهان کوهی در فارس مرگ مرد 50 ساله را رقم زد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۰۶۳۰

چیدن گیاهان کوهی در فارس مرگ مرد 50 ساله را رقم زد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: مرد 50 ساله‌ای بر اثر سقوط از کوه هنگام چیدن گیاهان دارویی در این شهرستان جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی بابایی روز شنبه به خبرنگاران گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط از کوه، یک تیم از نیروهای انتظامی پاسگاه آبگرم این شهرستان به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند مردی 50 ساله برای چیدن گیاهان دارویی به کوه های اطراف روستای آبگرم رفته که به دلیل نامعلوم به پائین سقوط و فوت کرده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شده،تاکید کرد: از شهروندان درخواست دارم هنگام رفتن به مناطق کوهستانی و کویری نکات ایمنی را رعایت و در صورت امکان از سفر کردن به تنهایی در این مناطق پرهیز کنند.
9873 / 6113

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سقوط از كوه كوار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان در مناطق کوهستانی مراغه
  • رنگین شدن سفر‌ه ها با رویش گیاهان کوهی مراغه