Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-30@22:07:16 GMT

وحشت تل‌آویو از عملیاتی شدن سامانه اس-۳۰۰ سوریه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۱۹۴۵

وحشت تل‌آویو از عملیاتی شدن سامانه اس-۳۰۰ سوریه

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورتیکه سامانه اس-۳۰۰ مستقر در سوریه جنگنده‌های نیروی هوایی این رژیم را هدف قرار دهد، تل‌آویو آماده است تا با آن مقابله نماید.


ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: اگر آزادی حرکت ما مورد تهدید قرار گیرد ما آن تهدید را حذف می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام نظامی صهیونیست افزود رژیم صهیونیستی به زودی سلاح‌های پیشرفته‌ای را معرفی خواهد کرد تا اطمینان یابد می‌تواند همچنان به نقض حریم هوایی همسایگان خود ادامه و مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار دهد.


این مقام صهیونیست به دمشق درباره بکارگیری سامانه اس-۳۰۰ هشدار داد و یادآور شد که تیم ارتش سوریه آموزش سامانه اس-۳۰۰ را به پایان رسانده و در حال حاضر یک گروه جدید در حال آموزش برای بکارگیری سامانه اس-۳۰۰ هستند. ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: در صورتی که جنگنده‌های ما از سوی سامانه اس-۳۰۰ تهدید شوند، هدف قرار دادن این سامانه از سوی ما یک اقدام قانونی محسوب می‌شود.


انتقال سامانه پدافند هوایی اس-۳۰۰ به سوریه، به دنبال سرنگونی جنگنده روسی در آسمان سوریه صورت گرفت. تحویل ۴۹ واحد سامانه دفاع هوایی اس-۳۰۰ روسیه در اوایل ماه اکتبر گذشته به پایان رسید. وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرد که انتقال سامانه اس-۳۰۰ سبب تجهیز سامانه‌های دفاع هوایی سوریه می‌شود و امنیت نیرو‌های نظامی روسیه مستقر در این کشور را بهبود می‌بخشد.
روسیه تل‌آویو را مسئول سرنگونی جنگنده ایلوشین معرفی و اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از هواپیمایی روسی به عنوان سپر دفاعی در مقابل سامانه پدافند هوایی سوریه استفاده کردند.
 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تل آویو جنگنده سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو

منابع خبری امروز (دوشنبه) از برگزاری تظاهرات خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست بار دیگر مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل‌آویو تظاهرات کردند.

این خانواده‌ها خواستار امضای فوری توافق تبادل اسرا برای آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز همچنین خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی تأکید کردند که از هر گونه اتلاف وقت برای حصول توافق جهت تبادل اسرا خودداری کند.

این خانواده‌ها گفتند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست، انجام تبادل اسراست.

از سوی دیگر «یسرائیل زیو» فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: زمان برای آزادی اسرای اسرائیلی در حال اتمام است و حمله به رفح می تواند به معنای پایان زندگی آنها باشد.

«عبداللطیف القانوع»سخنگوی جنبش حماس نیز امروز تأکید کرد که شروط مقاومت، شروط غیرممکنی نیست بلکه خواسته‌های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می‌کنند و ملت فلسطین آن را تأیید می‌کند.

وی تأکید کرد که بدون تحقق خواسته‌های عادلانه ملت مبنی بر برقراری دائمی آتش‌بس، خروج نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان فلسطینی، هرگز توافقی با رژیم اشغالگر در کار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • وحشت سران صهیونیسم از حکم احتمالی دادگاه لاهه
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو