Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@22:56:43 GMT

حباب سکه: 520 هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۲۰۶۸

پول‌نیوز - یک مقام مسئول با بیان اینکه قیمت سکه ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است، گفت: قیمت‌ انواع سکه روند کاهشی به خود گرفته است.
 محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است، گفت: قیمت‌ انواع سکه روند کاهشی به خود گرفته است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اظهار کرد: امیدواریم این روند کاهشی ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه نسبت به اوخر هفته گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است، تصریح کرد: حباب سکه امروز به ۵۲۰ هزار تومان رسیده است.
به گفته کشتی آرای، بازار طلا و سکه روند کاهشی به خود گرفته است و این موضوع تا ظهر امروز ثابت مانده است.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان داد و ستدها کاهش پیدا کرده است، افزود: با وجود آنکه قیمت سکه روند کاهشی به خود گرفته اما پیش بینی دقیقی نمی‌توان از این بازار داشت.
کشتی آرای؛ کاهش قیمت جهانی طلا و قیمت ارز در بازار داخلی را از مهم‌ترین دلایل ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه اعلام کرد.
به گفته وی، در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۱۳۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۵ میلیون تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.
همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱.۲۸۶ دلار و ۲۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۷۰ هزار و ۴۷۲ تومان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار

به گزارش جام جم آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه شنبه ۱۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۵۰۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۴۸ هزار تومان کاهش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۸ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۶ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • دلار باز هم نزولی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟