Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالاری با اشاره به ابلاغ اعتبار ۲ هزار و ۳۵ میلیارد تومانی مصوبات سفر رییس جمهور بر توزیع متوازن آن بین شهرستان های گیلان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مصطفی سالاری» امروز (شنبه،21 اردیبهشت) در شورای برنامه‌ریزی استان با بررسی ابعاد دومین سفر استانی رئیس جمهور به گیلان گفت: اعتبارات استانی ابلاغ شد و سهمیه اعتبارات ملی هم با اولویت ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران نباید از برنامه ها عقب بمانند گفت: باید به پروژه های نیمه تمام سرعت بخشید و در صورت نیاز از طریق مناقصه واگذاری ها را سریع تر نجام داد.

 

وی با اشاره به ابلاغ اعتبارات استان اعلام کرد: هزارو 873 میلیارد تومان اعتبار منابع عمومی و162 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و در مجموع 2 هزار و 35 میلیارد تومان برای پروژه های مصوب سفر رییس جمهوری ابلاع شد.

 

نماینده عالی دولت در اسنان افزود: دستگاه های اجرایی فرایند جذب اعتبارات را پیگیری و نتیجه را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گزارش کنند.

 

سالاری با اشاره به سفر اول رئیس جمهور به گیلان اعلام کرد: راه آهن رشت-قزوین و چهار سد لاستیکی در استان به بهره‌برداری رسید و در بخش‌های بهداشت، درمان، آموزش و مدرسه‌سازی پیشرفت های خوبی صورت گرفته.

 

استاندار گیلان با اشاره به خدمات عمرانی و شهری گفت: با اینکه 60 درصد جمعیت در شهرها زندگی می‌کنند باید از روستا هم حمایت شود تا حقشان ضایع نشود.

 

وی تاکید کرد: باید تمرکز اعتبارات این سفر را روی پروژه‌های نیمه تمام بگذاریم و پروژه جدیدی را تا حد امکان شروع نکنیم.

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام ماه مبارک رمضان نماز جمعه خبرگزاری شبستان قرآن کریم خطبه های نماز جمعه راهپیمایی نمایشگاه قرآن قرآن اعتبارات استانی استاندار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

کد خبر 6099836 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • رئیسی قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود