Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:02:36 GMT

کشتی فرکی و کریمی 20 تماشاچی دارد!

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۲۲۴۷

کشتی فرکی و کریمی 20 تماشاچی دارد!

دو تیم پیکان و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس تا ساعتی دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار شاید از لحاظ جدولی حساسیتی برای میزبان این دیدار نداشته باشد  اما به نوعی برای نفتی ها حکم یک فینال را دارد.شاگردان فیروز کریمی در صورت پیروزی در دو بازی آینده خودشان کاری به نتایج سپیدرود رشت نخواهند داشت اما اگر نتوانند به پیروزی دست یابند باید ببیند سپیدرود در مقابل نساجی چه نتیجه‌ای را به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان دارد در قعر جدول در پایان بازی های امشب تغییراتی حاصل شود.

 


در حال حاضر بازیکنان هر دو تیم به زمین آمدند و خودشان را برای این دیدار آماده می کنند.هم فیروز کریمی و هم حسین فرکی از نزدیک شاهد گرم کردن بازیکنانشان هستند.علی رغم اینکه تصور می شد تماشاگران مسجدسلیمانی برای تشویق تیم خودشان به این ورزشگاه بیایند هنوز در فاصله یک ساعت تا شروع دیدار خبری از تماشاگران هیچ کدام از دو تیم نیست و فعلا چیزی کمتر از ۲۰ نفر در ورزشگاه حضور یافتند.

 

این بازی همزمان با ۷دیدار دیگر راس ساعت ۲۱:۳۰ با قضاوت اشکان  خورشیدی برگزار خواهد شد.

 

پیکان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میان دو غول لیگ برتر برگزار می‌شود؛ دیداری که همواره و حتی جدا از حساسیت‌ جدولی نفس‌گیر و مهیج بوده و حالا که پرسپولیس باتوجه به دیدار سخت استقلال در تبریز با امیدواری برای گرفتن صدر جدول وارد میدان می‌شود و سپاهان هم نیم‌نگاهی به قهرمانی دارد، تصور کنید چه دیدار جذابی انتظار هواداران فوتبال را می‌کشد.

برای رسیدن به این مسابقه سپاهان که در بازی‌های اخیر سه پیروزی پیاپی به دست آورده آخرین تمرین خود را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد تا باتوجه به شرایط مطلوب چمن این استادیوم آماده دیدار حیثیتی و تعیین کننده شود.

رسانه باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته است: «سایه‌ها می‌گویند خورشید این نزدیکی‌هاست.»

جالب اینکه عکاس سپاهان نیز باتوجه به اهمیت دیدار سپاهان برابر پرسپولیس نگاه متفاوتی به آخرین تمرین مورایس و شاگردانش داشته که ظهر روز سه‌شنبه و پیش از پرواز تیم به تهران انجام شد. او با استفاده از تکنیک ضد نور در هنر عکاسی طوری قاب‌های خود را بسته که در تصاویر ثبت شده سایه‌ای از آنها به تصویر درآمده است.

عکاس: یاسر جمالی

دیگر خبرها

  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان