Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، یک زن ایرلندی پس از ۶۱ سال جستجو، سرانجام توانست در سن ۸۲ سالگی مادر ۱۰۳ ساله خود را پیدا کند.

الین ماکن، یک زن ایرلندی که در یتیم خانه‌ای در دوبلین، پایتخت ایرلند بزرگ شده بود، در ۱۹ سالگی شروع به جستجوی مادرش کرد و سرانجام پس از ۶۱ سال توانست مادرش را یک روز قبل از تولد ۱۰۴ سالگی اش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن ایرلندی بی آنکه امیدش را از دست بدهد، به جستجوی خود ادامه داد و در نهایت توانست با یک شجره نگار دیدار و مادر بیولوژیکی خود را پیدا کند. الین ماکن پس از آن عازم دیدار مادرش الیزابت شد که در اسکاتلند زندگی می‌کرد.

او گفت: «هنگامی که مادرم را دیدم در حال خواندن یک مجله بود. به او گفتم می‌دانی، من دخترت هستم. سرش را بالا آورد و دستانم را گرفت».

الین که خود سه فرزند دارد، گفت: «حالا فهمیدم که دو برادر ناتنی هم دارم. حالا من با پیدا کردن مادرم، خوشبخت‌ترین زن دنیا هستم».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز

جمعیت هلال احمر ایران با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک ۴ ساله اهل کلاله خبر داد. بر اساس این ویدیو عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام گرفته است. هلال احمر گفته که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد، همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب بکارگرفته شدند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاشند. یسنا، از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در زمین‌های کشاورزی منطقه مفقود شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • «یسنا دیدار» پس از پنج روز پیدا شد+فیلم
  • لحظه بازگشت یسنا به آغوش مادرش
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • معمای اتوبان
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...