Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:31:20 GMT

گزارش زنده: پیکان 0-0 نفت مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۲۴۰۴

گزارش زنده: پیکان 0-0 نفت مسجد سلیمان

شاید برای پیکان برد و باخت این بازی خیلی تفاوت نداشته باشد اما برای نفت مسجد سلیمان این سه امتیاز می تواند به معنای ماندن در لیگ برتر باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان در تهران و شهر قدس برگزار می شود اما این دیدار برای مسجد سلیمانی ها اهمیت بسیار زیادی دارد. آن ها که برای ماندن دو هفته قبل سرمربی را عوض کرده و فیروز کریمی را آوردند امیدوار به ماندن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز کریمی از ابتدا این امیدواری را به نفتی ها داد که تیم را نگه دارد اما فاصله امتیازی و بازی های دشوار این تیم را در محدوده خطر قرار داده است. پیکان اما برای اعاده حیثیت و کسب رتبه بهتر می جنگد. شاگردان فرکی با دو برد و کمی خوش شانسی ممکن است فصل را حتی ششم به پایان برسانند:


هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه 1398؛ ساعت 21:30
ورزشگاه شهدای شهرقدس / تماشاگر:
پیکان تهران – نفت مسجد سلیمان / ورزشگاه شهدا شهر قدس
داور: اشکان خورشیدی
کمک ها: محمدرضا منصوری – محمد عطایی
کمک داوران اضافی: علی بای – احمد محمدی
داور چهارم: احد سلطانی
ناظر داوری: اسماعیل صفیری


ترکیب پیکان:


وحید شیخ ویسی- سید مهران موسوی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی، علی حمودی، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، فراز امامعلی و عیسی آل کثیر.


سرمربی حسین فرکی


ترکیب نفت مسجد سلیمان:


مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، موسی کولی بالی، فرشید مهمدی، صادق صادقی، علیرضا علیزاده، میلاد خدایی اصل، حکیم نصاری، اکبر آفاقی، اسماعیل شریفات


سرمربی فیروز کریمی

 

حاشیه:


*در مراسم ابتدای بازی بازیکنان مربیان  هر دو تیم به سمت نیمکت حریف خود رفتند و در این بین فیروز کریمی  برخورد بسیار گرمی را باحسین فرکی داشت .

 

پیکان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • زنده گیری یک حلقه مار توسط آتش نشانان در دزفول
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو