Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی پور:مصاحبه های مذکور را در قالب نقد می پندارم که طبیعتا نقد واقعی می بایست با پیشنهاد و ارائه راهکار همراه باشد که امیدوارم برنامه عزیزان در قالب بسته پیشنهادی جهت توسعه شهری دریافت گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ شهردار چرام چند روز پیش  انتقاداتی را  به عملکرد هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه وارد کرده بود که بخشی از آن در زیر آمده است؛

شهردار چرام بیان کرده  بودکه اگر به پروژه های گچساران و باشت و کهگیلویه بزرگ نگاه کنید متوجه می شوید که عملکرد عدل  هاشمی پور باغلام رضا  تاج گردون قابل مقایسه نیست و به صراحت می گویم اگر تاج گردون نبود در برخی موارد مهم ما بعنوان شهردارانی که در حوزه انتخابیه اش نیستیم هم نابود می شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

شهردار چرام عملکرد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را سبب تحقیر و انزوای کهگیلویه بزرگ دانست و گفت : با کمال تاسف در دوران  هاشمیپور کهگیلویه بزرگ در تمامی حوزه ها نابود شده است و عملا همه چیز تعطیل است .


 علی نوری شهردار چرام در ادامه اظهار کرد: با انتخاب و حضور هاشمی پور در مجلس موضوع توسعه و پیشرفت کهگیلویه بزرگ در مقایسه با سالهای اخیر بسیار کند و در بحث پروژه ها شاهد تعطیلی بی سابقه هستیم .


وی با تشریح برخی اقدامات سید " علی محمد بزرگواری " نماینده پیشین کهگیلویه بزرگ افزود : عملکرد  هاشمی پور از بزرگواری ضعیف تر بود و من معتقدم که بزرگواری در روند توسعه و تخصیص اعتبارات از هاشمی به مراتب جلوتر بود .


شهردار چرام با بیان اینکه نارضایتی مردم و مسئولان از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ شدت گرفته است ادامه داد: از آنجا که  هاشمی پور نتوانست به وعده ها و شعارهایش عمل کند شاهد اوج نارضایتی ها از ایشان حتی در میان طرفداران خودش هستیم و پایگاه رای آوری او بشدت آسیب دیده است.


نوری با تاکید بر اینکه هیچ عملکرد قابل دفاعی از نماینده کهگیلویه در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و ... در کهگیلویه بزرگ شاهد نیستیم تصریح کرد : متاسفانه کهگیلویه بزرگ تحقیر آمیز ترین دوران خود را سپری می کند و برنامه ای هم برای برون رفت از این وضعیت نمی بینیم.


شهردار چرام به جلسات مستمر شهرداران استان اشاره کرد و گفت : تاکنون از هیچکدام از شهرداران کهگیلویه بزرگ نشنیده ام که سردار هاشمی توانسته باشد کمکی به آنها کرده باشد .

 

 

 در همین خصوص عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  جوابی ای را  در همین خصوص صادر کرد که در زیر آمده است؛


 سلام و احترام حضور  عموم مردم شریف حوزه انتخابیه،  قبولی طاعات و عبادات مسلمانان به ویژه همشهریان متدینم را در ماه مبارک رمضان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

 لازم دیدم در ارتباط با مصاحبه های شهرداران چرام، دهدشت و لنده نکاتی را به عرض برسانم.

در ابتدا  فارغ از قضاوت در مورد نکات مطرح شده در قالب جوابیه و یا دفاعیه، مصاحبه های مذکور را در قالب نقد می پندارم که طبیعتا نقد واقعی می بایست با پیشنهاد و ارائه راهکار همراه باشد که امیدوارم برنامه عزیزان در قالب بسته پیشنهادی جهت توسعه شهری دریافت شود.

هاشمی پور افزود: همگان می دانیم شهرداری نهادی خدمت رسان و مردمی است و مردم حق دارند رفع مشکلات شهری، توسعه و ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی ورودی ها و به طور کلی زیبا سازی شهر که به رفاه همگانی و ایجاد جو روانی مطلوب که منجر به رضایت حداکثری شود را خواهان باشند و این امر جز با تعامل و تلاش شبانه روزی میسور نخواهد شد.به یاد داشته باشیم پرداختن به حواشی، هیچ نقشی در توسعه ایفا نمی کند و جز درگیری ذهنی و خوراک رسانه ای حاصل دیگری ندارد.



وی گفت: از خدای بزرگ زمینه کار و فعالیت و عبور از وضعیت موجود را خواستارم و از هر آنکس که در این مسیر قدمی و قلمی بردارد دستش را به گرمی می فشارم و ضرورت دارد از حسن نیت مجمع نمایندگان استان نیز سپاسگزاری نمایم.به فضل پروردگار در یک فضای صمیمی، سوء تفاهمات احتمالی مرتفع و فضای کسب و کار و رونق شهری حاکم می گردد.

 نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در پایان عزیزانی که احساس میکنند خادمین مردم در مجلس شورای اسلامی به صورت جزیره ای به حل مشکلات می پردازند  متوجه باشند مواردی خاص مثل تأمین قیر اگر صورت می گیرد قطعا با خرد جمعی و کار تیمی است و به زودی قضایا شفاف تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی وزیر نفت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بحث تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی بخصوص پتروشیمی‌هایی که تولید محصول متانول دارند، تفاهمنامه‌های خوبی امضا شد، گفت: با همکاری شرکت پالایش و پخش و شرکت صنایع ملی پتروشیمی بخشی از تولید متانول تولید کشور به سمت تولید بنزین سوق داده شود.

وی افزود: امروز در بسیاری از کشورها از خوراک متانول برای تولید بنزین استفاده می‌شود. در ایران نیز دانش فنی و ظرفیت انجام این کار وجود دارد. در برخی پتروشیمی‌ها که سهامداران آنها تمایل داشتند با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی این اتفاق رقم خورد و بخشی از تولید متانول را به تولید بنزین سوق خواهیم داد.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: این ریل‌گذاری انجام شده و با توجه به افت قیمتی که در سال‌های گذشته در محصولات متانول داشتیم و از طرفی به منظور حل ناترازی بنزین می‌توانیم در تولید بنزین از خوراک متانول استفاده کنیم. این موضوع در کشور چین نیز اکنون اتفاق می‌افتد و در ایران نیز می‌توانیم از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

افزایش ۴۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت

وزیر نفت خاطر نشان کرد: با تکمیل ۷۹ پروژه نیمه‌تمام و اجرای ۵۰ پروژه جدید می‌توانیم به میزان ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه تولید نفت را افزایش دهیم. همچنین به دنبال افزایش ۳۵ میلیون متر مکعب گاز و ۵۰ هزار بشکه ظرفیت پالایشی هستیم.

وی ادامه داد: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، اتفاق خوبی رقم خورد چراکه عمده سهامداران این پتروشیمی‌ها مردم هستند.

اوجی با بیان اینکه وزارت نفت در شروع سال جدید پروژه‌های کلان را با استفاده از منابع داخلی مورد توجه قرار داده است، گفت: در توسعه میادین نشان دادیم که معطل شرکت‌های خارجی نیستیم و با سرمایه‌گذاری‌های خوبی که در دو سال اخیر صورت گرفت توانستیم نگاه خوبی را به بخش داخلی ایجاد کنیم.

بهره بردای از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام تا پایان سال

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهد بودیم یک اتفاق بزرگ و کم‌نظیر در صنعت نفت رقم خورد، گفت: استفاده از حداکثر ظرفیت هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ صنایع پتروشیمی در توسعه میادین گازی می‌تواند شرایط بسیار خوبی را در این صنعت رقم بزند. نزدیک به ۲۰ میلیون مخزن گازی با ۱۴ شرکت و هلدینگ بزرگ پتروشیمی تفاهمنامه امضا شد و بالغ بر هفت میلیارد دلار شرکت‌های بزرگ در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند و رقم بیش از ۱۳۰ میلیون متر مکعب گاز را از توسعه این میادین طی دو و سه سال آتی به بهره‌برداری می‌رسانیم که ضمن تامین خوراک پتروشیمی‌ها در توسعه میادین گازی نیز نقش مهمی دارد.

وزیر نفت اضافه کرد: ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار تا پایان سال به بهره برداری می رسد و ۵۰ پروژه بزرگ جدید در راستای ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار را نیز در دستور کار قرار داریم.

افزایش ۸ درصدی تحویل گاز به صنایع پتروشیمی

وی همچنین گفت: سال گذشته بیش از هشت درصد نسبت به سال قبل از آن گاز بیشتری را به صنایع پتروشیمی تحویل دادیم. نتیجه این مساله این شد که تولید محصولات پتروشیمی به خوبی پیش رود و امسال انتظار است که نسبت به سال گذشته از نظر حجمی و ارزش تولید رقم بیشتری را محقق کنیم.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 6092929 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود