Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی صحبت از حیوانات خانگی می‌شود احتمالا یاد یک گربه ملوس یا یک سگ کوچک در ذهنتان زنده می‌شود. اما جالب است بدانید که از دید ششمین رئیس جمهور ایالات متحده، حیوان خانگی واقعی یک کروکودیل بوده است.

البته ماجرا از این قرار نبوده که کوینزی آدامز وارد یک فروشگاه شود و کروکودیل بخرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه این کروکودیل درواقع تحفه‌ای بوده از سوی مارکی دولافایت ژنرال مشهور فرانسوی که این حیوان را به عنوان یک آدمکش خانگی به کوینزی آدامز پیشکش کرده بود.

با توجه به این که روحیه آدامز و دولافایت با یکدیگر متفاوت بود، آدامز هرگز از این حیوان خانگی به عنوان ابزاری برای کشتن مخالفان خود استفاده نکرد، اما در یک اقدام عجیب، کروکودیل را وارد وان حمام کاخ سفید کرد. این کروکودیل چندین ماه در حمام اتاق شرقی کاخ زندگی می‌کرد و آدامز نیز با کمک این حیوان مهمانان خود را به شدت می‌ترساند.

درواقع گفته می‌شود آدامز بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی خود را ناگهان با کروکودیل مواجه می‌کرد و از دیدن وحشت و هراس آنان تفریح می‌کرد و می‌خندید. البته عمر این کروکودیل در کاخ چندان طولانی نبود و پس از مدت چند ماه تحویل باغ وحش ملی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید تمساح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: سیر درمان «ارس»، تنها پلنگ باغ‌وحش مشهد، با همکاری دامپزشکان و متخصصان و بر پایه خرد جمعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد نباتی در خصوص سیر درمان «ارس»، اظهار کرد: در اواخر سال ۱۴۰۲، لنگش تداوم‌دار در دست این‌گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن بر اثر تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش رخ داد.

وی افزود: بنابراین، تصمیم بر اخذ رادیوگرافی از دست حیوان تحت بیهوشی گرفته شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان کرد: طبق رادیوگرافی اخذشده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

نباتی افزود: با توجه به جوش‌خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج، طولانی‌مدت‌بودن عمل جراحی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل و نیز ریسک بالای عمل، تلاش می‌کنیم برای جراحی حیوان تصمیمی بگیریم که ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی (چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال) ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 748683

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!