Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-02@03:11:49 GMT

پافشاری مشتریان خارجی برای محصولات پتروشیمی ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۲۶۹۲

پافشاری مشتریان خارجی برای محصولات پتروشیمی ایران

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا عبادزاده با اشاره به اینکه شرایط بین‌المللی کنونی کشور تأثیری بر صادرات شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج‌فارس نداشته است، گفت: عرضه محصولات این شرکت به بازار داخلی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مشتریان ما یکی از مبانی تحلیلی بازار صادراتی محصولات پتروشیمی هستند، افزود: پافشاری مشتریان خارجی برای امضای قرارداد یک ساله صادراتی در همین شرایط کنونی، خود گواه انجام صادرات محصولات پتروشیمی به‌طور طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به این‌که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با دسترسی به اطلاعات لازم برای تحلیل بازار، موضوع مأیوس‌کننده‌ای را مشاهده نکرده است، ادامه داد: مشتریان ما هم با همین اطلاعات بازار را تحلیل می‌کنند.

افزایش سه مقصد صادراتی در خاور دور

عبادزاده به افزایش مقاصد صادراتی با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده اشاره و اظهار کرد: مذاکره برای افزایش سه مقصد صادراتی در خاور دور نیز هم‌اکنون در حال انجام و بررسی است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه انتقال وجه خوشبختانه مشکلی وجود ندارد، گفت: شرایط بین‌المللی کنونی انجام امور را سخت‌تر کرده، اما صادرات همانند گذشته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج‌فارس با اشاره به این‌که ارز حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی به سامانه نیما عرضه می‌شود، تصریح کرد: بر اساس اجازه قانون، تنها درصد اندکی از رقم صادرات صرف هزینه‌های داخلی مجتمع‌ها می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت نفت، وی به برنامه‌ریزی شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج‌فارس به‌منظور مقابله با خطرهای احتمالی تحریم در این صنعت اشاره کرد و افزود: تاکنون مشتریان ما هراسی از این نظر به خودشان راه نداده‌اند.

شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج‌فارس، مسئولیت همه فعالیت‌های تجاری شرکت‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس (هلدینگ خلیج‌فارس) را در بازارهای داخلی و خارجی به‌عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: محصولات پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.

 دکتر علی عسکری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت:"بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد. "

وی تصریح کرد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذران ۱۰۳کشور از ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس