Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:37:27 GMT

تساوی نفت و استقلال در آبادان/فرهاد اخراج شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۱۳۱

تساوی نفت و استقلال در آبادان/فرهاد اخراج شد

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صنعت نفت آبادان از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران و از ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران است.

این دیدار که با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر در جریان است، بدون گل، مساوی یافت.

در نیمه اول این دیدار نفتی ها بازی را هجومی آغاز کردند و تقریبا تا پایان نیمه توپ و میدان دست برزیلی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و در دقیقه 10 دیدار طالب ریکانی در یک حرکت عرضی به سمت دروازه استقلالی ها شوت زنی کرد که با اختلاف اندکی توپ به بیرون رفت.

در  دقیقه 16 نیز میلاد جهانی با دریبل منتظری در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما با تلاش بازیکن استقلال توپ به کرنر رفت.

در ادامه غبیشاوی نیز یک دقیقه بعد در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که مجددا دروازه بان آبی ها توپ این بازیکن را مهار کرد.

استقلالی ها که کمتر از صنعت نفتی ها صاحب موقعیت شده بودند، در دقیقه 33 این دیدار دانشگر را صاحب توپ کردند اما این بازیکن توپ را با اختلاف به بیرون فرستاد.

همچنین در دقیقه 27 به دلیل مصدومیت"ایسما" در منطقه جریمه نفتی ها، مرتضی تبریزی برای استقلالی ها وارد زمین شد.

در نیمه دوم اما استقلال بازی هجومی را آغاز کرد و در دقیقه 42 پاس پاتوسی به غفوری رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه و چهار دقیقه بعد سانتر سهرابیان با ضربه باقری همراه شد اما ضربه این بازیکن نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

آبی های پایتخت که برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز به برد در این دیدار داشتند در دقیقه 54 نیز دست به حمله زدند و سانتر پاتوسی به منتظری رسید  اما با اختلاف کمی به بیرون رفت.

نفتی ها نیز حملاتی را طراحی کردنداما استقلال در دقیقه 68 صاحب یک موقعیت شد و باقری توپ را وارد دروازه نفتی کرد اما پیش از این داور اعلام آفساید کرده بود.

استقلال در دقیقه 68 صاحب یک موقعیت شد که با ضربه روح الله باقری به گل رسید اما داور مسابقه در تصمیمی بحث بر انگیز این صحنه را آفساید اعلام کرد.

همچنین فرهاد مجیدی به دلیل اعتراضات مکرر به تصمیم داور از کنار زمین اخراج شد.

در این دیدار پائولو سرخیو با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، طالب ریکانی(72 سید فاخر تهامی)، میلاد جهانی(69 رضا جبیره)، محمدرضا غبیشاوی(64 عزیز سیدیکوف)، فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، جاناتان بالوتلی و حسین ساکی به دیدار استقلالی های پایتخت رفته بود.

همچنین فرهاد مجیدی با ترکیب سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی(87 داریوش شجاعیان)، ایسما(27 مرتضی تبریزی) و گادوین منشا(46 روح الله باقری) به رقابت با صنعت نفتی ها رفته بود.

داوری این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان به کمک های مهدی الوندی و جلیل شعرانی است.

در این دیدار آرمین سهرابیان،  پژمان منتظری،  روزبه چشمی، مرتضی تبریزی برای استقلال و ساکی، قریشی و جبیره برای نفت آبادان مستحق کارت زرد شدند.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با این نتیجه 34 امتیاز شد و در جایگاه نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

همچنین استقلال تهران با 54 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود