Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، عصر امروز ۲۱ اردیبهشت در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با بیان اینکه ماه رمضان، ماه خیر و برکت و بسته شدن درهای جهنم به روی بندگان است، گفت: این ماه سرتاسر فیض و رحمت الهی است. پیامبر اکرم(ص) فرمودند: نفس های شما در این ماه تسبیح و خوابتان عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماه مبارک از آنجا که نفس کشیدن باعث بقای حیات روزه دار است، جزﺀ حسنات است و خواب نیز چون باعث تجدید قوای انسات است، عبادت محسوب می شود. 

وی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در ادامه فرمودند: عمل انسان در این ماه مقبول و دعاها مستجاب است. ایشان توصیه می کنند نیت های خود را خالص و قلب هایتان را پاک کنید تا خداوند به روزه داری این ماه و تلاوت قرآن توفیق دهد. 

ٱیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه ماه رمضان، بهار قرآن و معنویت است، افزود: تاکید ما بر نمایشگاه قرآن کریم به همین دلیل است. ما هر چه از قرآن بگوییم کم گفته ایم. باید از زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قدردانی کنیم. البته سهم ما از قرآن ظاهر آن است. قرآن رموز و اسراری دارد که فقط خداوند و اهل بیت(ع) که راسخان در علم هستند، بدان آگاهی دارند. لذا رسول اکرم(ص) بنا به روایت ام سلمه تا آخرین لحظات عمر خود، به تمسک به قرآن و حضرت علی(ع) تاکید داشتند. 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با تصریح به اینکه دلیل دشمنی وهابی ها با ما توجه به اسلام براساس آموزه های علوی است، گفت: آنها اسلام دیگری درست کردند که همان اسلام بنی امیه است. اینان در آخرالزمان با امام عصر(عج) سر جنگ دارند. آنها امروز با ما در جنگند و ما نیز با آنها در جنگ هستیم، چون این یک مسأله ریشه دار است، آنها می خواهند فرهنگ اموی را حاکم کنند و ما اسلام را در مکتب اهل بیت(ع) می جوییم. 

وی با بیان اینکه این یک جنگ بین المللی است، گفت: آنها در کشورهای دنیا مراکزی در ضدیت با مکتب اهل بیت(ع) و به خصوص جمهوری اسلامی درست می کنند. حضور ما با مکتب ناب اهل بیت(ع) در دنیا مشخص و مبرهن است و ما باید قرص و محکم در این سنگر حضور داشته باشیم. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی نمایشگاه قرآن اهواز آیت الله جزایری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک بخت ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان انجام می‌شود.

نیکبخت اظهار داشت: توسعه و ارتقای سلامت در استان با اقدامات پیشگیرانه و حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف، در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است و سومین مأموریت بنیاد، ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف جامعه است.

کد خبر 6089874

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد