Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:04:06 GMT

مهاجری: در انتخاب داوران دقت نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۳۹۴

مهاجری: در انتخاب داوران دقت نمی شود

تهران- ایرنا- «محمد رضا مهاجری» سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که از گرفتن پنالتی برای تیم پرسپولیس ناراحت به نظر می رسید، گفت: اشتباه از داوری نیست بلکه اشتباه از دپارتمان است که برای انتخاب داوران دقت لازم را ندارد.

به گزارش شامگاه شنبه خبرنگار ایرنا، مهاجری پس از کسب تساوی یک بریک برابر تیم پرسپولیس با بیان اینکه از تمامی بازیکنانم که به خوبی بازی را کنترل کردند تشکر می کنم، افزود: پرسپولیس در صحنه ای به گل رسید که در حقیقت بازیکن این تیم مرتکب خطا شد و به ضرر تیم ما پنالتی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جالب اینجاست که «کوپال ناظمی» داور این دیدار در بازی های گذشته شبیه این صحنه و بدتر از این را پنالتی نگرفته است.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریزی ادامه داد: البته پرسپولیس شانس برد داشت و ما هم به قشر داوری احترام می گذاریم ولی معتقدم اشتباه از داوری نیست بلکه از دپارتمان داوری است و بهتر بود به جای اینکه از ما بخواهند بازی جوانمردانه ارائه دهیم باید دپارتمان داوری در انتخاب داوران دقت کند.
وی درباره شاداب بودن بازیکنان ماشین سازی تبریز در این دیدار نیز اظهارداشت: ‌ما در تمامی دیدارهایی که انجام دادیم بازی های خوبی را ارائه کردیم اما فقط در چهار دیدار آخر مقابل تیم های مدعی بیشتر دیده شدیم.
مهاجری ادامه داد:‌ فوتبال دفاعی را دوست ندارم وسعی می کنم بازیکنان از فوتبال لذت ببرند. تیم ما در میانه جدول رده بندی لیگ قرار دارد و در این شرایط باید به فکر ارایه فوتبال زیبا باشیم.
وی درخصوص اعتراض بعضی از بازیکنانش دراین دیدار نیزعنوان کرد:‌ بعضی از بازی ها در سرنوشت قهرمانی تیم های مدعی تاثیرگذاراست و اگر بعضی از بازیکنان را کنار می گذاشتم در نتیجه گیری تاثیر می گذاشت. البته خیلی دوست داشتم بعضی از بازیکنان را کنار نگذارم ولی برای دفاع از حیثیت خودم سعی کردم با آنها برخورد کنم. خالقی فر در تمرین روز گذشته با یکی از بازیکنان درگیر شد و تمرینات تیم را ترک کرد. به همین دلیل خالقی فر را به تهران نیاوردم.
ورزشی**9029**9144**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر مهاجري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏