Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها فکر می‌کنند بازی با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی‌شان است ولی در بازی‌های دیگر ۴ تا گل می‌خورند. ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از تساوی مقابل ماشین‌سازی گفت: باید بازی را می‌بردیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم، نشد که ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم بازی آخر جشن قهرمانی بگیریم.

وی درباره داوری و پنالتی پرسپولیس گفت: صددرصد آن صحنه پنالتی بود و داور دو پنالتی دیگر هم برای ما نگرفت و وقت اضافه هم کم گرفت. امروز روز بد فوتبال ما بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما خسته‌ایم، از اول فصل همین‌طور بازی می‌کنیم، بازیکنان نیاز به استراحت دارند. امیدوارم در آخرین بازی بتوانیم ببریم و قهرمان شویم.

خلیل‌زاده گفت: همه بازی‌ها برای ما سخت است، همه تیم‌ها فکر می‌کنند بازی با پرسپولیس بازی مرگ و زندگی‌شان است ولی در بازی‌های دیگر 4 تا گل می‌خورند.

وی درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس عنوان کرد: من دنبال ادا درآوردن نیستم و بگویم پیشنهاد دارم. انشالله که چندین‌سال در پرسپولیس می‌مانم.

لیگ برتر فوتبال| با توقف پرسپولیس و سپاهان، تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشید/ تساوی استقلال و شکست ته‌جدولی‌ها + جدول

 

انتهای پیام/ 

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها