Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تصویربرداری از بازی تیمش مقابل الزوراء عراق مهندسی شده بود و رفتار نامناسب عوامل عراقی را نشان نداده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: کم کم توانستیم رشدمان را تکمیل کنیم. امروز یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادمی. جوانان ما به بلوغ تاکتیکی و اتحاد تیمی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارهایی که در تمرین می‌خواهیم را انجام می‌دهند. شکل بازی ما شبیه بازی‌هایی بود که با الوصل انجام دادیم. بازیکنان ما بعد از نتیجه دلخواه صاحب توپ و میدان بودیم. به بازیکنانم گفتم در مالکیت توپ به حریف و قداست تیم مقابل بی‌احترامی نکنید.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: بازیکنان ما خوب بازی کردند و روبه‌روی دوست خیلی خوبم و کسی که در حوزه مربیگری به من کمک کرد و ایده‌هایم را عوض کرد، مقابل افشین جان قطبی بازی کردم. در حین بازی گفتم که در تفکرات من تغییراتی ایجاد کرد وقتی که دستیار ایرانی تیم ملی شدم. امروز هم با تمام احترام به تیم او نگاه می‌کنم. بازی در اصفهان وقتی تیم میزبان سرحال است، دشوار است. امروز داخل دروازه محمدباقر صادقی را داشتیم که با رشید مظاهری جلو می‌رود. امروز همسترینگ باقر که دروازه‌بان تیم ملی امید است، امتحان خوبی را پس بدهد. از مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز خودمان تشکر می‌کنم. لذت می‌برم که همه ما برای آماده کردم یک تیم تلاش می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال آیا حسرت نمی‌خورد که تیمش در کورس قهرمانی نیست و می‌توانست سهمیه آسیا را هم کسب کند، گفت: خداوند را شکر می‌کنم. احساس می‌کنم در زمان مناسب به ذوب آهن آمدم. قبل از من نمازی تلاش خود را کرد. بعضی مواقع در روی یک پاشنه نمی‌چرخد. در لحظه‌ای که مناسب بود، در تیم مناسب بودم. فقط خدا را شکر می‌کنم. از اعتماد سعید آذری، هیأت مدیره و یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه تشکر می‌کنم.

منصوریان درباره اتفاقات اخیر در رأس مدیریتی این باشگاه گفت: امروز در یک جلسه بسیار خوب با سعید آذری در خدمت مدیرعامل کارخانه بودیم. امروز به بازیکنانم و قاسم حدادی‌فر گفتم که امروز، روز اتحاد است. در روزی که دو بزرگ و دو پدر تیم باید دست در دست هم باشند و با تفکرات هیأت مدیره هم سو شوند، آذری و یزدی زاده دست در دست هم دادند. با انرژی ویژه‌ای به این بازی آمدم. وقتی بازیکنان فهمیدند حمایت ۱۰۰ درصد یزدی‌زاده و آذری را دارند، انرژی زیادی گرفتند و ریلکس بازی کردند.

وی افزود: وقتی ذوب آهن ایران تبدیل به پرچم دار کشور عزیزمان شده، هیأت مدیره هم در کنار تیم قرار گرفته است. همه برای منافع کشورمان می‌جنگیم. لیاقت می‌خواهد که زیر این پرچم بجنگیم. ذوب آهن پرچم دار ایران است. به قاسم حدادی‌فر و جوانان تبریک می‌گویم. آذری مانند پدر از تیمش نگهداری می‌کند.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: آذری ورزشکار رشته‌های تک نفری است و در رفاقت کم نمی‌گذارد اما در شرایطی بحرانی هم به تنهایی کار را پیش می‌برد. تفکرات تمام مدیران ذوب آهن در یک راستا است. چیزی که از ذوب آهن فهمیدم این است که در سخت‌ترین شرایط اتحاد عجیبی پشت سر دو تیم شهر خوابیده که روزهای سخت به صورت سینوسی حرکت کند.

منصوریان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان گفت: ان‌شاء الله هر چیزی که قسمت است، اتفاق بیافتد. هر کسی که لایق‌تر است، پیروز شوم. ما به عنوان نماینده کشور در آسیا تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تیم را یکدست نگه دارید تا موفق شوید. این تیم همان تیم سابق است و همه چیز مانند اصول پیش می‌رود. رختکن ما مانند یک خانواده است. ان‌شاء الله مقابل النصر عقب نمی‌افتیم و پرچم روی دستان بازیکنان ما باشد و در پایان از آن‌ها پس می‌گیرم.

سرمربی ذوب آهن درباره دعوت از رشید مظاهری برای حضور در کمیته اخلاق در پی پستی که در اینستاگرام منتشر کرده بود و امروز هم در زمین حضور نداشت، اظهار کرد: با توجه به این که فاصله رشید و باقر بسیار کم است و همدیگر را پوشش می‌دهند، باید شرایط را طوری در نظر بگیریم که وقتی رشید آماده نبود، باقر صادقی سورپرایز نشود و با آمادگی بازی کند. جا به جایی دروازه‌بان‌ها فنی بود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در عراق خیلی اذیت شده است، افزود: من با رشید مظاهری در پستی که منتشر کرده بود، صحبت کردم. دیروز هم گفتم که به طور مهندسی از بازی فیلم گرفتند. عقب تر را نشان ندادند که شیشه نوشابه را روی سر بازیکن خرد کردند. اگر می‌خواستم از عراق سوغاتی بیاورم، صندلی می‌آوریم. عده‌ای که جریان بازی را خراب کردند، افراد دیگری بودند. بازیکنان ما اذیت شدند. ما هیچ توهینی به عراق نمی‌کنیم. ما برادر هم هستیم. وقتی می‌بینیم که روی سر میلاد فخرالدینی کفش گذاشتند یا ضربه به صورت حدادی‌فر را منتشر می‌کنند، مایه فخر نیست. شما فقط بخشی را دیدید. من به لحاظ حرفه‌ای کار بازیکنان را تأیید نمی‌کنم اما خودتان را جای رشید مظاهری بگذارید.

منصوریان خاطرنشان کرد: قاسم حدادی‌فر برای خود من الگو است. وقتی از پشت روی سر او می‌زنند، می‌گویم خداوند به او لطف کرد. پشت دروازه ما کسانی بودند که فارسی بلد بودند و ۹۰ دقیقه فحش ناموسی دادند. در شهر خودمان فحش بدهند به خاطر احساساتی شدن است اما در خارج از کشور مورد تأیید نیست. بازیکنان ما پرچم ایران می‌روند نه پرچم ذوب آهن. بازیکنان ما باری کشورشان جان می‌دهند. من کار بازیکنان را نمی‌پسندم. مظاهری لر است و همه وطن‌پرست هستند و در جنگ تحمیلی برای حفظ مرزهای کشورمان تلاش کردند. باید بازیکنان ما را درک کنند. کار ما تدافعی بود. من اگر مشت بخورم، نمی‌توانم بگویم که به خاطر قوانین یک مشت دیگر بزنید. آن‌ها باید خودشان را کنترل می‌کردند. ما مهمان امام حسین (ع) بودیم. وجه مشترک ما ائمه اطهار (ع) هستند. ما به کربلا رفتیم که از بازی لذت ببریم. مسئولان کمیته اخلاق بازیکنان ما را درک کنند. کمیته اخلاق جای ترسناکی نیست. مظاهری هم برای پاره‌ای توضیحات رفته است. شاید می‌خواهند بازیکنان را توجیه کنند. از نظر حرفه‌ای کار بازیکنان را نمی‌پسندم اما تمام این کارها به خاطر کشورمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن عليرضا منصوريان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود

 

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس  پس از حذف سرخپوشان در مرحله یک هشتم جام حذفی، اظهار کرد: باید به تمام بازیکنان و کادرفنی‌مان خسته نباشید بگویم. از طرفداران پرسپولیس هم که امروز همه جوره تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم. به هر حال ۲ بار در بازی جلو افتادیم، اما آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد و توانست ۲ گل به ثمر برساند. در وقت‌های اضافی هم ۲ گل خوب به ثمر رساندیم که نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. ضربات پنالتی هم ۵۰_۵۰ است و شانس همراه تیم ما نبود.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره  روند بازی و داوری که سبب اعتراض اوسمار شد، گفت: امیر عرب براقی امروز خیلی سخت‌گیرانه عمل کرده و سر هر صحنه‌ای خیلی زود کارت زرد می‌داد. خیلی از بازیکنان ما هم اخطار گرفتند، اما خودمان باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. وقتی ۲ بار ۲ گل جلو افتادیم باید کار را تمام می‌کردیم. گل دوم را دقیقه ۹۷ و گل چهارم را دقیقه ۱۲۲ خوردیم. اتفاقات امروز و گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل پرسپولیس که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

بادامکی درباره اینکه به نظر می‌رسید پس از ۲ بر صفر شدن بازی اوسمار کار را تمام شده دانست و تعویض‌های بدی انجام داد، عنوان کرد: نمی‌توان اینگونه گفت. به هرحال کادرفنی تصمیم گرفت این تعویض‌ها را انجام بدهد. جام حذفی هم تک بازی است و آلومینیوم در نیمه دوم با یک فوتبال خیلی خوب، به بازی برگشت. نفراتی که به زمین آمدند، باید بهتر عمل می‌کردند، اما روی توپ‌های بلند مقداری ضعف داشتیم و گل‌های بدی خوردیم.

او درباره  اینکه صحبت‌های اوسمار نسبت به بازیکنان موردعلاقه‌اش برای فصل آینده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی روی برخی نفرات فعلی این تیم تاثیرگذاشته بود، گفت: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. ته تنها اوسمار بلکه سایر مربیان نیز به برخی بازیکنان علاقه‌مند هستند و این موضوع تاثیرگذار نیست.

معاون پرسپولیس درباره پرتاب اشیا توسط هواداران این تیم، عنوان کرد: شنیده‌ام ابتدا این کار توسط هواداران آلومینیوم انجام شده و خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، هواداران زیادی دارد و در اراک نیز مردم طبیعی است این تیم را دوست داشته باشند و به ورزشگاه بیایند تا از تیم ما حمایت کنند.

بادامکی تصریح کرد: البته مسئولان مقداری فضای ورزشگاه را ملتهب کرده و پس از گل آلومینیوم اشیایی پرتاب شد که حتی جایی که من نشسته بودم هم آمد. البته ابتدا طرفداران حریف شروع کردند و سپس هواداران ما واکنش نشان دادند.

او درپاسخ به این سوال که آیا شکست در جام حذفی ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد، گفت: به هر حال فوتبال است و ما هم روزی می‌باختیم که قرعه به امروز و آن هم در ضربات پنالتی افتاد. قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم. اوسمار تا اینجا عملکرد خوبی داشته و تصمیم‌گیرنده مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست