Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:35:38 GMT

قلعه‌نویی: باید با اختلاف ۴-۳ گل به پدیده می‌باختیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۶۳۹

قلعه‌نویی: باید با اختلاف ۴-۳ گل به پدیده می‌باختیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به خاطر تیم خوب پدیده به فوتبال ایران تبریک می‌گویم و باید با اختلاف ۴-۳ گل می‌باختیم.

‌به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک برابر پدیده شهر خودرو گفت: قبل از اینکه درخصوص بازی صحبت کنم درباره پدیده حرف می‌زنم. باید به خاطر چنین تیم خوبی به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید با اختلاف ۴-۳ گل می‌باختیم و هیچ تیمی به اندازه پدیده پس از اینکه به گل رسیدیم، روی دروازه ما فرصت ایجاد نکرد. به گل‌محمدی، حمیداوی و هواداران مشهدی به خاطر چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم. پدیده لیاقت قهرمانی دارد. دست تک تک بچه‌های‌مان را می‌بوسم.

بیشتر بخوانید:

تساوی پرسپولیس، سپاهان و استقلال / قهرمان لیگ هفته آخر مشخص می‌شود +عکس و جدول

سرمربی سپاهان با انتقاد از شعارهای هواداران پدیده شهر خودرو گفت: متأسفانه در این جو و با رفتارهایی که (هواداران) کردند، حرمت امام رضا (ع) را نگه نداشتند. حرمت ما را که نباید حفظ می‌کردند، اما حرمت امام رضا (ع) را نیز نگه نداشتند. چنین کارها در جایی که امام رضا (ع) هست، خوب نیست.

«نیشابوری هستم و آرزوی قلبی من این است که پدیده سهمیه آسیایی بگیرد.» قلعه‌نویی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: شاید شما چون مشهدی هستید نخواهید واقعیت را بگویید. ان‌شاءالله نظر فغانی در صحنه پنالتی درست باشد، اما ما دیدیم و کارشناسان داوری هم گفتند که پنالتی پدیده درست نبود.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کند که نتیجه بازی، برگشت اظهار داشت: به همین خاطر از همه بازیکنان، به خصوص پیام نیازمند تشکر می‌کنم که زحمات ما را به اندازه یک فصل نگه داشت. اگر می‌باختیم، شرایط ما معلوم نبود. حالا باید به فکر بازی با استقلال خوزستان باشیم و امیدوارم پدیده هم با دست پُر در هفته آخر از تبریز برگردد.

سرمربی سپاهان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان و مصاف پرسپولیس با پارس جنوبی برای مشخص شدن تکلیف قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: این بازی از نظر ما فینال است و نباید حریف را دست کم بگیریم. در بقیه موارد به خدا توکل می‌کنیم و مطمئنم پارس جنوبی، تارتار و مردم جم، مردانه بازی خواهند کرد. تا الان که اینطور بوده و همه تیم‌ها جوانمردانه بازی کرده‌اند.

قلعه‌نویی در ادامه دوباره از تیم پدیده شهر خودرو تمجید کرد و گفت: کاری به برخی رفتارها ندارم، اما حق این جوانان خوب و باانگیزه این است که در لیگ قهرمانان آسیا باشند تا انگیزه‌ای برای حمیداوی (مالک باشگاه پدیده) باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز امیر قلعه نویی پدیده مشهد سپاهان سرمربی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: قبل از صحبت در مورد بازی می خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود.

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جانشان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم و از آنها یادی می کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی