Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@10:56:01 GMT

باید محکم و قاطع از مکتب ناب ولایت اهل بیت (ع) دفاع کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۳۳۶۵۸

باید محکم و قاطع از مکتب ناب ولایت اهل بیت (ع) دفاع کنیم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: حضور ما در دنیا با مکتب ناب ولایت اهل بیت (ع) مشخص و مبرهن شده و ما باید محکم و قاطع در این سنگر ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت الله موسوی جزایری»، در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه استجابت دعا، بسته شدن درهای جهنم و زنجیر شدن شیطان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه در این ماه حتی خوابیدن و غذا خوردن انسان روزه دار هم دارای اجر و ثواب است، افزود: ماه رمضان دو رکن دارد که رکن اول روزه گرغتن و رکن دوم قرآن خواندن است.

 

وی با ماه رمضان را بهار معنویت دانست و و در این ماه خداوند خورشید قرآن را به دل ها نزدیک می کند، ادامه داد: در مورد قرآن هر چه بگوییم کم است؛ قرآن کریم رموز و باطنی دارد و سهم ما از قرآن ظاهر آن است.

 

آیت الله موسوی جزایری، نمایشگاه قرآن و سایر فعالیت های قرآنی را هدیه به نسل جوان دانست و اضافه کرد: پیامبر (ص) در آخرین لحظات عمر خود وصیت کرد که من دو چیز گرانبها را در بین شما به یادگار می گذارم، قرآن و اهل بیت (ع).

 

وی با بیان اینکه دلیل دشمنی وهابیون نیز این است که ما دو اسلام داریم، تصریح کرد: اسلام علوی که برگرفته از آموزه های اهل بیت (ع) است و دیگری اسلام بنی امیه و اموری که در علائم ظهور امام زمان (عج) اشاره شده که داعش، اسلام وهابی و طرفداران بنی امیه هستند که با امام عصر (عج) سر جنگ دارند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه داعش و وهابیون می خواهند فرهنگ اموی را حاکم کنند اما ما معتقدیم اسلام، فرهنگ ناب علوی و برگرفته از تفسیر اولاد معصومین (ع) است، ادامه داد: این مساله ریشه دار و این دشمنی، بین المللی است.

 

وی با بیان اینکه آنها در کشورهای مختلف دنیا، مراکز فرهنگی ایجاد می کنند که با مکتب اهل بیت (ع) و جمهوری اسلامی ضدیت دارد، عنوان کرد: حضور ما در دنیا با مکتب ناب ولایت اهل بیت (ع) مشخص و مبرهن شده و ما باید محکم و قاطع در این سنگر ایستادگی کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام نماز جمعه ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان اردبیل خطبه های نماز جمعه قرآن کریم رونق تولید راهپیمایی آیت الله موسوی جزایری نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»

در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر این شورا درباره گیرایی داستان «رستگاری» و استفاده از تکنیک‌های جدید جلوه‌های ویژه برای سریال‌های مناسبتی در ماه رمضان توضیحاتی ارائه داد و گفت: این سریال توانسته مردم را با سلایق مختلف پای تلویزیون بنشاند.

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با تمجید از محتوای سریال «رستگاری» عنوان کرد: صداوسیما ویترین متفاوتی را برای ماه رمضان تدارک دیده بود.

در این جلسه با هدایایی از  کارگردان، بازیگران و عوامل سریال «رستگاری» تقدیر شد.

«رستگاری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

در این اثر هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، رضا استادی، پویا امینی، مهدی سلوکی، کاوه سماک باشی، حمید رضا هدایتی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، رضا توکلی، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، مالک سراج، افشین سنگ چاپ، رامبد شکر آبی، اکبر رحمتی، محمود مقامی، مختار سائقی، نفیسه روشن، سولماز حصاری، پوراندخت مهیمن، شیوا خسرومهر، پرنیا کربلایی، ساقی زینتی، المیرا ربیعی، عاطفه رحمان‌پور، حسنی قبادی، فریبا ترکاشوند، پریا انوری، ژاله درستکار، مونا افخمی، مهرسا فلاحیان، فرخنده فرمانی زاده و افسر ناصری ایفای نقش کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی