Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد. انشالله هفته آینده در جم جشن قهرمانی بگیریم.

طرفداری - محسن خلیلی درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی در واکنش به طرح این موضوع که علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی  پاسخگوی خبرنگاران نبود، گفت:

علیرضا بازیکن خوبی است و ممکن است بعد از بازی تحت تأثیر فضای رختکن قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تقصیری نداشت و من به شخصه به جای بیرانوند از مردم عذرخواهی می‌کنم. مطمئناً علیرضا قصد و نیتی نداشته است.

به نقل از تسنیم، وی درباره تساوی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و به تعویق افتادن قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد:

این هفته همه‌ی بازی‌های مهم مساوی شد. حساسیت بالا، خستگی زیاد، لیگ فرسایشی و بازی‌های متعددی که انجام دادیم، باعث شده است کیفیت تیم ما پایین بیاید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد:

من از هواداران تشکر می‌کنم که با خستگی و بعد از افطار خودشان را به استادیوم رساندند. امیدوارم دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد. مطمئناً هفته آینده جای‌شان در استادیوم شهر جم خالی است. بچه‌ها تلاش می‌کنند که این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم. دوست داشتیم در آزادی جشن قهرمانی بگیریم، ولی نشد. ان‌شاءالله هفته آینده در جم جشن قهرمانی می‌گیریم. مطمئناً ما آنجا هم تنها نیستیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است