Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سازمان تأمین اجتماعی آمریکا اعلام کرد که در فهرست 'محبوب‌ترین اسامی برای نامگذاری کودکان' در سال 2018، نام «دونالد» در مقایسه با سال قبل از آن(2017) 39 رتبه سقوط کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سی ان بی سی آمریکا، نام دونالد از رتبه 487 در فهرست محبوب‌ترین اسامی برای کودکان در سال 2017 به رتبه 526 در سال 2018 سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نام در سال 1934 (1313) در رتبه ششم محبوب‌ترین اسامی برای کودکان قرار داشت که در سال 1980(1360) به رتبه 53 سقوط کرد و به مرور این روند کاهشی ادامه یافت . در سال‌های 2016 و 2017 تعداد این نامگذاری افزایش یافت که این روند در سال 2018 ناگهان با کاهش چشمگیری مواجه شد.
کارشناسان اجتماعی معتقدند اگرچه نمی توان ارتباط مستقیمی میان این کاهش نامگذاری و عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا قائل شد؛ اما می توان تصور کرد که برخی اعمال و تصمیمات ترامپ که بازخوردهای منفی عمومی داشتند ممکن است بر این روند نزولی اثرگذار بوده است.
شبس**9460**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دونالد نامگذاري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت

  به گزارش تابناک به نقل از وبدا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آن‌ها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم